Udělal jsem špatnou zkušenost s Petrem Drnovským z motoškoly JezdiLip.
Dostal jsem minulé Vánoce voucher na celodenní kurz ale nepodařilo se mi ho uplatnit. Pan Drnovský se dvakát nedostavil ve smluvený čas na smluvené místo. Poprvé bez omluvy, podruhé s omluvou.
Poprvé nechal celou skupinu čekat na benzínce v Mělníku pak zavolal, že bude v Dubé, tam ale také nepřijel. Podruhé napsal že sraz posouvá pro opravu brzdy a že se ozve, neozval se ale.
Podal jsem reklamaci, se kterou souhlasil, dohodli jsme se že peníze vrátí ale nevrátil.
Vyměnili jsme spolu spoustu SMS, hovorů ale bez výsledku.
Mám z tohohle zážitkového dárku opravdu špatný zážitek, tak prosím pozor.
Naposledy editováno 20.10.2021 20:03:38
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drnova Motoškola - nedoporučuji
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drnova Motoškola - nedoporučuji
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drnova Motoškola - nedoporučuji
dewwil> Takova mozna revolucni myslenka od slusnych lidi a firem, ale na sverene penize pro nejaky ucel se nesaha, dokud ted ucel neni splnen. Aby pokud ucel neprobehne si je mohl vratit. Pokud se spolehas na to, ze to rozfofrujes a dalsi v budoucnu to pripadne zalepi a tak porad dokola, tak tomu se rika letadlo ?
------------------------------------
To je trochu naivní myšlenka nezasvěceného do běžného obchodování. Když bys pracoval na pozici, která vidí do obchodu, nikdy bys nic takového nenapsal. Velmi častokrát máš kratší splatnost faktur u dodavatele a delší u odběratele. Ty máš splatnost 2 týdny, tvůj odběratel 2 měsíce. A pokud mi chceš napsat, vyjednej si kratší, tak prostě neděláš na pozici, která má co do činění s obchodem obecně a vůbec nevíš, jak obchod funguje. Vyjednej si jako dodavatel výjimku u státních kolosů, velkých firem atd. Nechceš, nastoupí jiný dodavatel. Jde jen o to, mít rezervy a nejet tzv. na krev. Cash flow musíš furt nějakým způsobem vyvažovat a nikdy přesně neoddělíš hromádky má dáti dal. Jiná situace je, když víš, že nikdy službu nesplníš a přesto peníze od zákazníka utratíš. V obchodě to nefunguje na základě přesných prodejů a nákupů ale i nějaké predikce vývoje. Tedy očekávání.
Navíc v obchodě to funguje tak, že máš většinou nějaké skladové zásoby. A ty neprodáš přesně do splatnosti faktury. Fakturu musíš zaplatit do dvou týdnů, zboží leží na skladě. Nikdy přesně nevyvážíš nákup / prodej. Takže zase musíš mít rezervy.
Každý kdo pracuje na pozici, kde se točí peníze a jsou obchodní vztahy dodavatel / odběratel mi tohle potvrdí. Něco o tom vím.
edit: doplněno, na co jsem reagoval
Naposledy editováno 14.10.2021 09:50:26