DDave> Je těžké říct na co se zaměřit, je to souhrn hodně věcí na co se zaměřit podle toho co ti k ní řekne majitel . Já třeba vím jak vypadá originál řetězovka, která vydrží při festovním tahání za plyn a časté jízdě s kufry a balíčkem 27000 km, Vím jak vypadají origo desky a tady pozor, já najel těch 90000 a na kotoučích nebylo nic poznat protože jsem dával jen origo Yamaha desky. Kotouče vypadaly jako by motorka najela 20000. Zadní desky i při 90000 musí být origo, není třeba moc brzdit zadkem, protož když podřadíš už ani na brzdu nemá moc smysl šlapat. Hlavně se na ní svez, pusť řídítka a motorka musí jet rovno, řídítka nesmí vibrovat ani být nakřivo, pokud by byl rám někde bouraný je to hodně špatně, pořádně si ho prohlídni. Zkontroluj zadní kyvku, často se vytřískávájí ložiska v přepákování a pouzdra ložisek. Mne se to stalo už po 40000. Když jsem ji dával prač kyvka měla vůli, ale jen nahoru dolů, nesmí mít vůli do stran, to by bylo špatně v zatáčkách. Jinak jsem problémy neměl, nikdy mne nevypekla a ani nežrala ani kapku oleje. Je to však o tom jak se k ní majitel choval. Zkontroluj datumy výroby na kolech jestli sedí s datem výroby motorky, kola můžou být vyrobena tak cca o 3 měsíce dřív. Na hodně plastových dílech je datum výroby. Poslechni motor pokud má moc najeto a nikdo neměnil rozvodák a ozubená kola bude slyšet. Jinak by měl být chod motoru tichý. Nevím co jestě. Koukni na net v jakých barevných variantách se dělaly, někteří to docela patlají a pak vidím, že v barevné kombinaci, kterou dotyčný prodává se nikdy nedělala. Obecně podle toho co vidím na netu na prodej, má velká většina najeto přes 50, 60 nevěřím moc těm co píšou 15000. Ale může být, jen to chce vidět. Při takovém nájezdu však musí být origo řetězovka i desky a ty tak v půlce životnosti.