Toto leto som mal požičanú er6f, príjemné do mesta a na rozjazd po rokoch, ale je mi to malé a jazda vo dvoch je utrpenie, týždenne som ale natočil cca 1000km a starostlivosť o reťaz ma v mojich podmienkach teda riadne nasierala...
Na víkend som mal z požičovne Himalayan, ale to mi prišlo fakt slabé a dosť nuda po meste.. A zasa reťaz...
Z požičovne som tiež okúsil predošlú generáciu guzzi v8, to ma dosť bavilo, ale priateľka vzadu trpela a je to mimo rozpočet...
Poraďte prosím niečo spoľahlivé, s prevádzkovými nákladmi čo ma nezrujnuju, niečo čo počas leta môžem nechať vonku, má to remeň alebo kardan a je to tak do 3000e
Diky!
Burgman, Tmax, možná starší Integra (ta se mě osobně líbí hodně..ale má řetěz )
Z motorek za tu cenu třeba Yamaha Bulldog, Honda Deauville, BMW R1150 R by se taky mohlo vejít...a všechno jsou to relativně velké motorky.
Naposledy editováno 22.09.2021 10:07:40
Z motorek Honda NTV 650 Deauville (nebo mozna 700, ale ta bude asi pres limit) - kardan, levny servis, nelaka to, ve dvou se da, ale jasne stihacka to nebude
Yamaha BT 1100 Bulldog taky kardan
Kawasaki VN 1500 taky kardan, ale asi vetsina lehce nad limit financni
BMW K1200lt pohodli asi lepsi nenajdes, ale servis pokud nebudes delat sam muze byt palka kdyz se neco vysype
Ale vsechno to nevim nechavat venku by se mi moc nechtelo, jedine asi tu Deauville
Naposledy editováno 22.09.2021 10:54:23
https://www.motorkar...x-s1000gt-46301.html
Tie skútre sú asi praktická voľba, ale hľadám skôr niečo čo aj výplachne hlavu od starostí, ale určite skočím nejakého veľkého burgmana omrknut keď bude poblíž...
Deauville 700 som teda mal v merku, jeden bol neďaleko za fajn cenu, ale kým som sa rozhýbal bol preč - píše sa, že je to ale celkom nuda, či? Každopádne si ho určite chcem skúsiť
R1100R/R1100ST/R1150R - to sa mi veľmi páči, jediná obava sú prevádzkové náklady a údržba, kedysi som mal e46 coupe a bola to jama na peniaze ;/
Yamaha BT 1100 Bulldog - radšej by som nejakú striekačku, mám totiž obe ruky ľavé a nechce sa mi už žiť s karburátormi
Kawasaki VN 1500 - mimo rozpočet, cruiser som ale ešte neskúšal..
BMW K1200lt - nieje to do mesta príliš veľký koráb?
Moto Guzzi Breva 750 - fuha, na toto moje srdco počúva! Údržba a servis sú finančne znesitelne? Ako sú na tom Talianky so spoľahlivosťou?
Ten scottoiler idem omrknut, netušil som že niečo také vôbec existuje... Tu od stoličky to vyzerá že by to bol liek na moju nenávisť k údržbe reťaze.
Keby ešte niečo niekoho napadlo, sem s tým! :D
Naposledy editováno 22.09.2021 13:08:00
Moto Guzzi Breva 750 - fuha, na toto moje srdco počúva! Údržba a servis sú finančne znesitelne? Ako sú na tom Talianky so spoľahlivosťou?
To se těžko hodnotí. Jezdí to a jezdí to dlouho. Některý modely MG mají takový nějaký nemoci, kterým jde ale předcházet, když o nich člověk ví. Jak je to konkrétně u Brevy 750 moc nevím. Zkus něco načíst. Nic moc bych tam ale nehledal. Jsou to jednoduchý primitivní stroje. Seřízení ventilů se sice dělá častěji jak u jiných motorek, ale je to prkotina na 30 minut - na rozdíl od jiných motorek. Já bych řekl, že Guzzi jsou jedny z nejmíň náročných motorek na servis.
Jeden Guzzař povídá, že MG to chce kupovat až se 40 tis. km a víc, protože pak je to už vychytaná bezproblémová motorka a všechny nemoci jsou odstraněný nebo vyléčený předchozími majiteli
Naposledy editováno 22.09.2021 13:12:11
Běžnej servis je prkotina. Nejhorší je asi výměna vzduchového filtru ke kterýmu je trochu horší přístup - je pod nádrží mezi válci. Jinak je všechno pohodová práce která by šla udělat i na parkovišti před hotelem s nářadím co se vejde pod sedlo. Pro servis bude největší problém najít správné oleje.
Jinak proti zbytku výběru je Breva malá, slabá a lehká.
1 reakcí na tento příspěvek Návrat po 20 rokoch
Versys - akokoľvek sa mi páči motor na er6f, po hodine jazdy na nej doslova trpím, sedlo je ako za trest, ruky dokrutene, nohy zlomené v divnej polohe... Neviem do akej miery je ergonómia Versysa odlišná ale sedlo vyzerá identické a poloha stúpačiek asi tiež? S priateľkou sme išli na malý trip a nebola nadšená - ona má tiež 180cm pri 70kg :/ v meste je ale er6 fakt super a vopcham sa všade, páči sa mi aj priebeh výkonu akurát ma štve ten pocit vyhodenej kotvy keď uberiem plyn... S tým sa ale tuším dá niečo robiť
3 reakcí na tento příspěvek Návrat po 20 rokoch
Stromčeky som pozeral, ešte nedávno som to bral ako ideálny stroj pre mňa, ale staré mrdky idú za 3000+ u Slováka
Čo sa týka údržby reťaze, pri požičanej er6 som si uvedomil, že na to nemám podmienky - bývam v centre hlavného mesta, nieje tu moc miesta, ľudia frflu že majú nasrane od oleja pred barákom na chodníku, bez centrálneho stojanu je to operácia pre dvoch ľudí, nemám kam dať servisný stojan a pri mojom nájazde je to zábava na každý víkend... Neviem ako moc špiní scottoiler keď moto stojí, ale keď mi bude robiť mláčky oleja pred domom, budem počúvať susedov čo nemajú čo s voľným časom jak brblu - za tie roky som si tu narobil prieserov dosť :D
Naposledy editováno 22.09.2021 18:00:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Návrat po 20 rokoch
1 reakcí na tento příspěvek Návrat po 20 rokoch
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Návrat po 20 rokoch
btw, jak sa tu tak poflakujem po okolí a očumujem čo tu domáci parkujú, narazil som na nejaký starý Buell.. Čo tak nejaký remeň? Asi moc netúžim po cruiseroch, a boxeracke bawo bude mimo budget, ale taká F800S je úplná blbosť?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Návrat po 20 rokoch
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Návrat po 20 rokoch
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Návrat po 20 rokoch
micindev píše: Asi moc netúžim po cruiseroch, a boxeracke bawo bude mimo budget, ale taká F800S je úplná blbosť?
Blbost to není, akorát to vypadá jako trochu menší motorka, i když...R12S taky na fotkách vypadá malá, a když jsem si na ni sedl, je mi akorát. Jen manželka trochu držkuje, že to zadní sedlo není moc pohodlné. S tím eFkem to bude nejspíš podobné.... Jestli se pro něj rozhodneš, doporučuju i s origo kuframa, pokud je k tomu majitel nabízí, je to velice praktická záležitost.
EDIT: Tady máš odkaz na profil pána, co na tom cestuje se ženou, a píše, že je spokojenej. Má tam i fotku ve dvou, pro představu.... nevypadá zrovna na drobka Třeba ti to pomůže...tady další.
Naposledy editováno 22.09.2021 23:54:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Návrat po 20 rokoch
micindev píše: Gahan37> vfr som tiež pozeral, ale zavrhol pre reťaz, o triumphoch neviem vôbec nič - čo sa týka spoľahlivosti a prevádzkových nákladov
Tak vfr rozvod ozubené kola, nesmrtelný, nízké provozní a hlavně servisní náklady , jako má to řetěz….ale když najedeš 25t za 3-5 let je starost o řetěz minimální záležitost, zvlášť když to má hlavní stojan, dopnutí a vyčištění otázka 15 minut. To samé Triumph, přečti si nějaké recenze majitelů obou značek.
Ale v zásadě mít 3000,- a chtít nízké servisní náklady a řemen nebo kardan moc možnosti nedává…..jsem zvědavý co vybereš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Návrat po 20 rokoch
VFR 800 alebo staršiu 750? Keď som ich dávnejšie pozeral, celkom ma odradil názor, že je skôr pre skúseného jazdca a na ten level sa po 20 rokoch hibernácie moc necítim...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Návrat po 20 rokoch
Ročník 00-01 nejlepší. Měl jsem ji jako druhou motorku v životě, nalital na nich asi 150t km . Samozřejmě je trochu tezsi 235 kg ale nebál bych se po 20 letech. Názor která motorka je pro zkušené nebo začínající jezdce je vždy subjektivní. Samozřejmě jsou lepší, lehčí ale i dražší ….ale to Fi je hodně pohodlný , dobře jezdi, výborný zvuk . Minimálně jestli je někde v inzerci zkusil bych se svézt . Možná ještě TDM nebo silnější CBF