globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: V koloně řadit nebo stát na spojce
 
14.9.2021 v 22:39
Mám takové dilema. V Ostravě jsou v jednom kuse uzavřené pruhy, je už to nechutné. Jeden směr je uzavřený a doprava je převedena do dvou pruhů druhého směru. Kolona jak sviňa, jeden pruh tam, jeden proti. Popojíždí se po pár metrech. Prosím, neuvádějte mi radu, že motorkář v koloně nikdy nestojí, to je blbost, protože projíždět není kde. Takže stojím. Kolona se rozjede, zařadím za 1 - rána v převodovce. Popojedu deset metrů a co teď? Vyřadit a za chvilku s velkou ránou řadit znovu a nebo vyčkat s vymáčknutou spojkou. V prvním případě mne to bolí, co převodovka co chvíli schytává za rány, v druhém případě je jasné, že vymáčknutá spojka dostává kapky. Dělají to snad všechny motorky, takže se těším na názory. Už jsem zkoušel nepopojíždět po deseti metrech, nechat před sebou větší mezeru, ale to už na mne troubili netrpěliví maniaci za mnou.

Naposledy editováno 14.09.2021 22:43:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V koloně řadit nebo stát na spojce

15.9.2021 v 00:31 | Nahoru | #1
kerut> Vyznam to ma nejspis stejnej, jako vsude jinde. Vyhody suchy spojky jsou myslim jasny… vec ktera ma prenaset kroutici moment a nori se v oleji ? Jen jak jsem psal, nemcum to oproti italum nechodi on-off a nedela ten nesmyslnej kraval. Abych teda nehazel vsechny do jendoho pytle - guzzi ma nejspis taky suchou a dost mozna jim i funguje

K veci - na stani v kolonach bych si poridil skutr. Kdyztak mam na prodej pekny pcx125 2017 12tis km

Naposledy editováno 15.09.2021 00:33:18

(reakce na) V koloně řadit nebo stát na spojce

15.9.2021 v 01:38 | Nahoru | #2
assassin> sak proto se nori v oleji, aby dyl vydrzela a nespalila se tak jednoduse.. a proto sucha patri tam kde je potreba minimalizovat ztraty a mokra tam kde je potreba aby vydrzela trapeni.. a vo tom to poslednich par prispevku je
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist