Na úvod nástin situace:
Manželka měla před dvěma týdny nezaviněnou nehodu (ona řidič daného vozidla, já provozovatel a pojistník). Policajti u toho byli, sepsali záznam, a uvedli manželku jako poškozenou. Nehodu jsem nahlásil pojišťovně viníka, doložil žádané dokumenty, dohodli jsme se na řešení nehody rozpočtem (nebyla to totálka). Likvidátor si nechal poslat fotky, a stanovil výši škody. Poté mě pojišťovna vyrozuměla ohledně částky, se kterou jsem souhlasil (v podstatě to, co uvedl likvidátor).
Včera mi volal servis, že není jisté, jestli se s originálními díly do dané částky vejdeme.
A teď otázka:
Je možné případný rozdíl (po opravě, na základě srovnání odhadu likvidované události a faktury z opravy) požadovat po viníkovi? Nebo tím, že mě pojišťovna "vyřešila", mám smůlu, a doplatím si to ze své kapsy? Jak případně postupovat?
Nejde mi o to někoho ojebat nebo oškubat, jen nechci zbytečně doplácet na nepozornost někoho jiného, to je celé. Uvítám zkušenosti a názory všech, je jedno, z jaké strany (viník/poškozený), pokud budou k tématu
Díky!
Naposledy editováno 14.09.2021 15:23:42
1 reakcí na tento příspěvek Škoda po nehodě řešená rozpočtem
Vybral sis první variantu plnění a opravu řešil jako v případě druhé. Tomu moc nerozumím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda po nehodě řešená rozpočtem
Koudy01 píše: Ono řešení rozpočtem a dát to na opravu do servisu jsou pro pojištovnu dvě různý formy plnění ne?
Vybral sis první variantu plnění a opravu řešil jako v případě druhé. Tomu moc nerozumím.
někdy se člověk nadšeně vrhne do opravy (vyměnit blatník umí každej), jenže pak zjistí, že je to hnutý tamhle a ještě tamhle aže to neslícuje a bylo by to hnusný, tak to dá do servisu... Prostě chybný rozhodnutí.