Tlokoc> kdyz zvetsis trubku snizis odpor, bude to mit dole urcite horsi vyplach, a nahore to bude mozna zivejsi, a mozna taky ne.. vzhledem k tomu ze tahle motorka "nahore" nema, nedava to smysl.. to chces jako designove, nebo proc ? pokud chces vic vykonu kup si vets motorku
...k tomu "výplachu". U většiny 4t, když pouze "otevřeš" výfukové cesty, tak posílíš nižší,střední pásmo. Naopak to dříve umře u vrchu. Ale s tou poslední větou naprosto souhlasím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svody
a jinak musím potvrdit, že samotná úprava výfuku ti nepřidá vlastně nic, větší rozdělávka a kompletní úprava ti přinese tak málo, že na konci si řekneš "nestálo to za to". Když už budeš stavět, možná bych se vydal cestou nabastlit tam motor 250cc, kterej se dá koupit včetně periferií a udělal to alespoň na oko legálně.
tvůj motor má největší výhodu v tom, jak dobře se vytáčí a díky otáčkám dosahuje i slušnýho výkonu, tady by jakákoli výměna Wattů ve špičce za Watty v nižších otáčkách byla dost negativně poznat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svody
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Scháním Honda CM 125 Honda CM 125 | attimoto | 2 | 31.7.2024 v 12:26 attimoto |
Svéhlavá Honda Honda CM 125 | Robertek | 3 | 30.7.2024 v 19:19 attimoto |
Výměna příruby a změna směsi Honda CM 125 | tlokoc | 5 | 11.5.2021 v 14:11 tlokoc |
Barva kožených kufrů Honda CM 125 | frnk | 2 | 28.10.2018 v 18:03 ren-old |
80 km/h ... pak začne pomalu zdechat Honda CM 125 | Kaštanisko | 21 | 9.5.2015 v 18:14 DRN. |