před nedávnem jsem koupil Hondu CM 125 C (obdoba Hondy Rebel 125).
Při přidání plynu z volnoběhu na plnej se vždy začne dusit. Jakmile však malinko přidám (než zase spadnou otáčky) a znovu dám plný plyn, jde vytočit, bez propadu.
Při jízdě se to projevuje tak, že jede víceméně normálně, ale při plném plynu je cítit opět propad a pak se zase krásně chytne. Když se plyn postupně dávkuje, je vše bez problému.
Jezdit se s tim dá, ale štve mě to.
- Karburátor byl několikrát venku
- Hladina OK, komínek + jehla OK
- Trysky původní (95 a 38)
- Vzdušník povolený o 2 otáčky, (běží tak nejlépe), pod ním nový o kroužek
- Jiné trysky problém jen prohlubují
- Jehla má od výroby pouze jednu pozici, zkoušel jsem jinou, skoro stejnou (štelovací), nepomohlo
- Směs je pořád velmi bohatá
- Zkoušel jsem i jiný karburátor, problém přetrvává
- Rozvody jsou díky vytahanějšímu rozvoďáku lehce “skočené”, odhadem tak o čtvrt zubu (zub dopředu, nebo zub dozadu už je moc)
- Původní CDI mělo několik studených spojů, nahrazeno replikou z Ali
- Klínek na zapalování OK
- Ventily OK
- Svíčky nové
- Fajfky jsem zkoušel jiné - bez úspěchu
- Vzduchový filtr v bezvadné kondici, vypraný a naolejovaný
- Startuje na první otočení
Jsem v koncích. Nenapadá někoho něco? Myslím si, že by mohl být problém v elektrice, bohužel se v ní vůbec nevyznám. Nicméně kamarád je velmi schopný v tomto směru, takže kdyby měl někdo nějaký tip, není problém cokoliv přeměřit.
Naposledy editováno 17.09.2023 15:21:21
1 reakcí na tento příspěvek Svéhlavá Honda

Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Svody Honda CM 125 | tlokoc | 9 | 9.9.2021 v 12:15 PlusOne |
Výměna příruby a změna směsi Honda CM 125 | tlokoc | 5 | 11.5.2021 v 14:11 tlokoc |
Barva kožených kufrů Honda CM 125 | frnk | 2 | 28.10.2018 v 18:03 ren-old |
80 km/h ... pak začne pomalu zdechat Honda CM 125 | Kaštanisko | 21 | 9.5.2015 v 18:14 DRN. |
Tlumiče na hondu CM 125 Honda CM 125 | Pohanka | 1 | 22.6.2012 v 15:41 Lubos92 |