1 reakcí na tento příspěvek Motorka - malá holka
Pak možná poradíme.
www.motorkari.cz/motokatalog/bmw/bmw-f-650-gs.html
www.motorkari.cz/motokatalog/yamaha/yamaha-tricker-250.html
1 reakcí na tento příspěvek Motorka - malá holka
1 reakcí na tento příspěvek Motorka - malá holka
v tomto rozpočtu asi nevyjde neco jako Kawa Z400 (možná by šla Z300), nejde jen o výšku, ale hodně i váhu.
třeba ten monster je sice nízký, ale na dost protažený posaz a vzhledem k váze je podle mě hned 750 blbost.
manželka má er6n a musel jsem hodně snižovat (ale je ještě menší)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka - malá holka
mmks píše: už je tady na toto téma toho dost.
v tomto rozpočtu asi nevyjde neco jako Kawa Z400 (možná by šla Z300), nejde jen o výšku, ale hodně i váhu.
třeba ten monster je sice nízký, ale na dost protažený posaz a vzhledem k váze je podle mě hned 750 blbost.
manželka má er6n a musel jsem hodně snižovat (ale je ještě menší)
Z400 zadne v inzerci, kdyz bude, tak bude nesmyslne drahe, protoze to bude jeji evidentne prvni moto a radeji neco levnejsiho v dobrem stavu, co pojezdi sezonu nebo dve nez zjisti co chce vlaste jezdit nez uvalit vsechny penize a nenechat rezervu.
Monster je pro holky jak delany (stejne jako to GS500E/F). Vaha u Monstera je o necelych 20kg vyssi nez ta Z400, ano, neni to uplne malo pro maleho cloveka, ale je to rozlozene dobre a hlavne to neni jak ty moderni klunkry co vazi treba 220kg a podobne. Vykonove je lepsi ten Monster a 46kW stejne neni zadny extrem, libit se to bude, zvuk to ma hezky, dvouvalce to jsou oba, dily a servis neni problem tak nebo tak.
ER6N nebo ER5 jsou bohuzel dost velke oproti zminene Monster nebo GS500. Az si neco odjezdi, tak si to sedne a treba si koupi neco vetsiho, ale kamoska jak jezdi tady s tema mensima, tak o tom se muze vetsine chlapu jen zdat a nejake 500/600 s malym clovek lita uplne jinak nez s 2m habanem co ma pres 100kg. Ten Monster je i mensi samozrejme jako 600 nebo 620, ale za tu cenu a kdyz to ma blizko, tak to lepsi ten 750, to uz nebude rozdil zrovna moc (vcetne hmotnosti)
1 reakcí na tento příspěvek Motorka - malá holka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka - malá holka
jen vím, že monster byl pro moji taky varianta c. 1 a spojení baba+monster prostě k sobě patří. ale když ho zkusila, tak zjistila, že má moc natažený posez a není uvolněna v rukách. možná by stačila změna řidítek, nebo jiné klemy ...
nakonec jsem ji vzal tu Kawu a 3 sezóny na ni nedá dopustit. ale taky je to kompromis a s tou "výškou" vždy bude.
1 reakcí na tento příspěvek Motorka - malá holka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka - malá holka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka - malá holka
1 reakcí na tento příspěvek Motorka - malá holka
mmks píše: HornisGSX> vidím, že nejsem sám komu vadí, že někdo dá dotaz, x lidi se může přetrhnout a dotyčný pak nenapíše ani bů. obzvlášť u technických věci a závad je naprd, že se nikdo nedozví, co to bylo za problém.
Tak konkretne u techto temat o vyberu stroju to ukazuje jak moc to realne ten clovek mysli vazne vubec s jizdou na motorce jako takovou
Andtea píše: Ahoj. Já měřím 163 cm a v garáži mám Ducati Monster 696 a aktuálně ji posílám do světa. Myslím že na naše výšky je to ideál. Jsem z Prostějova. Andrea
Napiš jí do zpráv...koukal jsem na inz. - Monstřík v bílé barvě by se ji mohl líbit...Jen bys možná musela cuknout s cenou, píše kolem 90tis
Kamarád loni koupil Paganku za tyhle peníze = netrhá to ruce, má spoustu zajímavých drobností, provoz nezdržuje a z 10-ti metrů vypadá tak trochu jako Ducati MH .
Existuje i nahatá verze Hippster.
https://www.motorkar...neo-retro-42449.html
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka - malá holka
mmks> sice je toho tady na podobné téma dost, ale většinou byl jiný cenový rozptyl, nebo jiné preference či jen na A2 a nižší (což neříkám, že není varianta, ale přeci jen s A je těch možností i vzhledem k výšce víc). Ale jinak mrknu.
r.fík> jak jsem psala výš nad tím bmw jsem přemýšlela, ale zase se prý pak jakékoliv náklady pohybují výrazně výš a vzhledem k tomu, že to bude první moto, tak bez zkušeností bych raději asi sáhla po něčem jiném, ale i tak děkuji za radu.
Dav3x> super, moc děkuji, podívám se. Já jsem nejvíc pak přemýšlela, že kdyby mi nevyšlo to cestovní enduro, tak právě že bych asi chtěla toho bandita 650.
puffybodie> reagovat hodlám, ale mám dosti náročnou práci a nevím kdy přijde něco akutního, takže občas mám času plno, ale pak něco přijde a jsem x hodin do noci přesčas s akutními pacienty, takže opravdu tu nezvládám být pořád a raději budu reagovat možná ne tak často, ale aspoň pořádně.
Andtea> podívám se, děkuji.
Franky> děkuji, také mrknu, ale říkala jsem si, že do začátku možná nechci úplně nejnovější, protože to ještě nemám v praxi vůbec ochytané a pořád položit úplně novou motorku by mě asi štvalo výrazně víc. I když jasně zase je u nové ten benefit, že mám nějakou tu jistotu no.
Pokud tedy prvni moto, tak Bandit 600/650 sice sezenes za rozumnou cenu, ale je strasne tezky. Ver, ze pro dobre pojezdeni a ziskani dobrych navyku nechces do zacatku neco takoveho tezkeho
Bandit pohotovostni hmotnost cca 240kg, GS500 cca 187kg a to se spolehni, ze to budes vnimat hodne. Dale GS jen dva valce oproti 4 u Bandita, takze i ta manipulace snadnejsi, servis levnejsi. Rozdil v maximalne je jen 200 vs 180
V podstate muzes Suzuki GS 500, Kawasaki ER 5, Honda CB 500 z te klasicke trojice, ktera dobre jede, levne koupis, za stejno za sezonu az dve prodas, brzda nebudes ani na vylete ve skupine a minimalne prvni dve urcite velikost bez problemu. Na polni nebo lesni cesty s tim taky zajedes, kdyz to spadne tak to nestoji majlant atd.
Kdyz to budes brat i podle vzhledu, tak do toho zapoj Ducati Monster coz je hodne zjednoduseno italska a mnohem hezci verze toho sameho vyse, navic idealni pro mensi lidi.
Stejne kdyz budes mit ridicak a dobre lidi okolo, tak budes zkouset i jine stroje a kdyz te to chytne, tak u jednoho nezustanes. Navic jakekoliv z tech 4 koupis v dobrem stavu od 30 tis. vyse (ok, Ducati draze), takze zbude plno penez na jezdeni a odlozeni na pristi uz treba vetsi stroj.
2 reakcí na tento příspěvek Motorka - malá holka
Babský řeči, olej filtr, vzduchovej filtr, svíčky,řetězovka, pneumatiky,spotřební věci jsou stejný jako na jiný moto za podobný peníze.
Je akorát potřeba dobře vybrat a nekoupit první olítanou vránu kterou prodávající vychválí do nebes.
Budeš to kupovat sama nebo máš někoho kdo ti s tím pomůže?
Pokud BMW tak je lepší i novější model s nápisem na bloku motoru 2 spark ideálně okufrovaný a padáky,vyhřejvaný rukojeti.
www.tipmoto.com/hledat.php
www.motorkari.cz/motobazar/motorky/
Spousta info. www.baworak.cz/forum/viewforum.php
Naposledy editováno 31.08.2021 11:17:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka - malá holka
F650 GS na servis drahe nebude, pokud nepojede do autorizaku. A drazsi jsou ty vetsi modely, ktere taky ale maji uz nalitano mrte.
Hlavni problem spise bude to, ze ty BMW jsou proste predrazene (stejne jako H&D treba) a i ta Ducati je levnejsi. Navic za ty penize bude mit starsi jednovalcovy model kdovi jak uz olitany. Ne ze by se nedalo sehnat slusny, ale vyberem tech jinych modelu usetri klidne 20 - 40 tis., bude mit dvouvalec a neco co bude jiste na jeji postavu.
U BMW nevim jestli ty prvni modely se nabizeli z tovarny snizene tak jako ty novejsi a kdyz, tak za kolik.
Podivej se treba uzivatel Bohunka , ta je z Olomouce, 4 roky jezdila Suzuki GS 500E, ma 156cm a ma i fotky v profilu jak na tom vypada. Pak presla na Suzuki XF650 Freewind, ktery si snizovala
1 reakcí na tento příspěvek Motorka - malá holka
Já měla možnost si "ochytat" tu CB 500, je také jedna z těch nad kterými jsem přemýšlela, takže ještě zvážím.