paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
26.8.2021 v 20:54
Konečně se pohnuly ledy okolo dlouho očekávaného nového velkého motoru Moto Guzzi. Chlapci z Mandella si včera nechali bloknout horskou silnici 72 a vypadá to, že účelem uzavírky bylo natáčení promo materiálů pro nový model Moto Guzzi V100. Na italských webech je ode dneška k vidění pár neostrých fotek a přetřásají se základní informace : motor samozřejmě V2 90°, výkon 110-120 PS, vodník, 4-ventilový DOHC rozvod, sání/výfuk napříč, mokrá spojka. Vypadá to, že na podzim v Miláně konečně uvidíme něco hmatatelného. Mě jako skorošedesátníka by nejvíce potěšila váha okolo 220kg a design v duchu tradic značky a klasiky.
https://www.motocicl...re-arrivo-v100-79214

Naposledy editováno 22.08.2023 15:13:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS

5.3.2023 v 20:47 | Nahoru | #1

Honzus75 píše: Ano každá ta motorka měla specifické vlastnosti, ale netěsnosti ani omylem.



Jaké specifické vlastnosti máš na mysli, Honzo?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS

5.3.2023 v 21:10 | Nahoru | #2

PeťanBé píše: Jaké specifické vlastnosti máš na mysli, Honzo?



No vesměs typické pro Guzzi, Griso 1200 dává všechny vlastnosti dané koncepce zcela neurvale najevo, je občas vzdorovité, rozhodně si musíš vjezd do oblouku zasloužit, ba spíš vybojovat, ale jakmile ho pošleš do rychlé zatáčky, je to extáze. Suchá spojka tam drnčí jak železářství, žere to kolem sedmi i víc, jednička mlátí jak kladivo do kovadliny, prostě takový neotesanec, ale jakmile ho pochopíš, je ti na něm naprosto neuvěřitelně a nemusíš jet nejrychleji v přímce, s největším náklonem v zatáčce atd. V85 má hodně z toho utlumené, ale přesto je to specifický stroj, nicméně ta už je hodně user friendly a dokázala okouzlit i mnoho neortodoxních Guzzistů.
Jezdil jsem Brevu 1100, Sportku 1200 sklouzl jsem se na Stelviu. Všechno pro mně prostě paráda.
Pak jsem se svezl na kamarádově Firebladu, vysavač, co musíš točit do nesmyslu, letíš pak v cuku letu přes dvě kila, v zatáčkách to poslouchá, ale po tom, co jsem mu to vrátil, tak jsem neměl ani náznak pocitu "to musím zkusit ještě jednou", MT09, Z900, BMW F900, všemu prostě něco chybělo... a chápu, že jinej člověk to může mít přesně naopak, ale jak mu nenutím "to moje", je mi vlastně fuk "to jeho", jen nepochopím, proč někdo takovej má potřebu řešit Guzzi, když na žádné většinou ani nejel a o tom, jak je to furt rozbitý taky slyšel od "kamaráda"
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Moto Guzzi V100 Mandello [1, 2] Moto Guzzi V100 Mandello mireknemet 37 1.12.2023 v 15:46 Kohlstein


TOPlist