Naposledy editováno 26.08.2021 19:39:43
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jaké pneu
Ozzy_ píše: Okruhovy gumy foukat na okruh podle doporuceneho tlaku vyrobce gumy a nahrivat. Tzn treba pirelli 2.4 predek a 1.7 zadek po hodine z nahrivaku. Kdyz je velka zima, o desetinu vic, kdyz velky vedro tak min, protoze to clovek neudrzi/jeste vic prehreje.
Tyvogo, ted vazne nechci bejt za chytralka a rejpala, ale u tech ostrych pirellek (sc0,1,2) je to lehce jinak.
Za tepla ma byt predek 2,3 a zadek 1,9 tzn. nejakych 2,1 a 1,6-7 za studena, ale samo lepsi merit zahraty.
Pak s tou velkou zimou, co pises, to muze byt taky dost zavadejici, protoze zrovna pirellky, kdyz podfouknes, deformuji se - zahrivaji se fakt mocne a tim primo umerne roste tlak, takze pri pile (zadna tuzka), muze byt studeny nizsi tlak u pirelly, v zahratem stavu naopak vyssi...
Jenze ty desetinky pujdou znat, kdyz budes litat Brno hodne pod 2:10, driv samoze pocitis ojete gumy a spatne pracujici podvozek.
Ja se o tu teoretickou pripravu drive dost zajimal a na gumy, podvozky se na vyptaval u lidi ze zkusenosti z MS (KL Intermoto, Montaze Broz atp.), tak jsem neco malo pochytil, teoreticky. :))
Jinak cucim, ze jsi po hromade let presel na litra. :)
SLEEPER píše: Tyvogo, ted vazne nechci bejt za chytralka a rejpala, ale u tech ostrych pirellek (sc0,1,2) je to lehce jinak.
Za tepla ma byt predek 2,3 a zadek 1,9 tzn. nejakych 2,1 a 1,6-7 za studena, ale samo lepsi merit zahraty.
Pak s tou velkou zimou, co pises, to muze byt taky dost zavadejici, protoze zrovna pirellky, kdyz podfouknes, deformuji se - zahrivaji se fakt mocne a tim primo umerne roste tlak, takze pri pile (zadna tuzka), muze byt studeny nizsi tlak u pirelly, v zahratem stavu naopak vyssi...
Jenze ty desetinky pujdou znat, kdyz budes litat Brno hodne pod 2:10, driv samoze pocitis ojete gumy a spatne pracujici podvozek.
Ja se o tu teoretickou pripravu drive dost zajimal a na gumy, podvozky se na vyptaval u lidi ze zkusenosti z MS (KL Intermoto, Montaze Broz atp.), tak jsem neco malo pochytil, teoreticky. :))
Jinak cucim, ze jsi po hromade let presel na litra. :)
Tlaky gum se vyviji, nemuzes aplikovat co bylo pred 10 lety na to co je ted, Predky lhostejno zda slick/vzorek SC1/2/3 K1/2 doporucuji predek 2.3 z drahy. Musi bejt opravdu peklo, abych udrzel predek tak teplej jako z nahrejvaku, takze kdyz ho mam z nahrejvaku 2.4, po dojezdu z drahy je 2.3.
Zadky u 180tek predepisujou 1.7, u litrovejch dvoustovek 1.6. Tady je to slozitejsi, protoze v zime spis klesnou, ale v horku ani ja pri mejch casech nemam problem priject s +2 desetiny proti nahrejvaku.
Ale zas na druhou stranu +- desetinu na zadku fakt nepoznam, na to sem moc velkej mrdal asi. Oproti tomu na predku kdyz mam pri prijezdu 2.2 nebo 2.1, tak uz mam pocit ze mi fakt nezataci motorka.
Takze tak za me, kazdopadne si myslim ze todle uz jsou absolutni detaily, na ktery si clovek prijde az pri zrychlonani, zbytecny resit, kdyz se jednou za rok jdu svezt na volny :) To mi staci krapet upustit zadek kdyz je "normalne" a krapet predek a krapet vic zadek kdyz je velky parno, plus opatrnost na vyjezdech
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1177, 1178] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35311 | Dnes v 10:42 assassin |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |
Třese se předek motorky při ostrém ... [1, 2, 3] Suzuki GSX-R 1000 | mara-fous-k3 | 62 | 19.10.2023 v 22:13 assassin |