pořídil jsem si nové, tak se mě doma budou zbytečně povalovat a na spodním obrázku jsou ty nev
Naposledy editováno 24.03.2008 22:07:57
řekl bych, že ohnout průměr 35 z duralu. . . .by vyžadovalo větší rychlost a třeba to poslat přes obrubníky, ale v takovém případě :o padáky jsou naprostá zbytečnost
mě naprosto postačí. . . .taková psychická jistota, že při malých rychlostech se padací protektor nezlomí a tím mě ušetří případné vaření plastů, nebo pád ze stojánku. . . .na parkovišti mě ji sestřelili a stálo to přestříkání-polepy-páčku-zrcátko-blinkr-přeleštění závažíčka a nějaké vaření čelního plastu
nehodlám je testovat, jde jen o pocit. . .že mě ušetřit spousty práce a peněz, kdyby to zvyšovalo bezpečnost, nebo s jistotou chránilo před poničením plastu. . . .nejspíš by je výrobce dával jako standardní výbavu
to je možný :o že na ročník 2002-03 jsou o něco vyšší, však šikula si nechá vyrobit 2x 2ou centimetrovou podložku a problém je vyřešen
no a jestli jde jenom o pocit a pády ze stojánku, tak jsou na tohle dobré až až:)
a 954 má padáky naopak kratší paradoxně. má více přilehlé kapoty k rámu.
nepadej:)
to je divný :o . . . .v katalogu ze kterého jsem je objednával bylo. . . .pro rok 2000-03 tudíž by měli být shodné. . .ty co jsem koupil, byli o malinko (2cm) delší jak ty co mám od tebe. . .řekl bych že ten delší rozměr je mnohem lepší ochrání i blinkry
čím delší, tím lepší...to je, jak řekl Dejv - dobré na kosení lidí na chodníku, nebo jako stojánek je to dobré, ale konstrukčně nikolivěk:) Princip páky - čím delší, tím větší ohybový moment. To zahloubení do kterého padák zapadá by to mohlo z části pobrat, ale prostě sichr je sichr.
ty nesmysly co sem házíš mě celkem zaráží, věř že plocha na kterou to dosedá, včetně osazení(co u pravého mě do teď chybělo) které zabraňuje pohybu padáku po rámu a tím ohnutí šroubu je naprosto dostatečná . . . .zneužíváš skutečnost, že mnoho lidí tomu zas tak moc nerozumí a navíc, dát za padáky 2tisíce je někdy pro ně dost, zakoupí to co padák připomíná a jsou celkem spokojení dokud ho neotestují
momentálně mám jistotu, že se mě padací protektor nezlomí při prvním kontaktu s asfaltem. . . .je to supr pocit. . .všem doporučuji . . . .pro moje štěstí--jsem viděl poničené plasty na jednom supersportu. prohodil pár slov s nešťastným majitelem a po zjištění. . .že mám přesně to samé na motce co měl on i od stejného výrobce. . . .mě přesvědčilo že nemám padáky ale nefunkční repliku, osobně bych se styděl k tomuto výrobku přiznat. . . .mohl si aspoň objednat šrouby s válcovaným závitem, bo takhle křivě vyřezat závit (vlastně už před pádem jsou šrouby křivé) a ještě to chtít zaplatit. . . .na to musí být prostě povaha. . . .no a ještě stále dokola mlít něco o ohnutých šroubech :o
já chápu že si chceš vydělat, ale tolik to lidem nevnucuj. . . .dej jím možnost výběru, hlavně se nesnaž pomluvit něco co konstrukčně je proti tomu co tvoříš nesrovnatelně lepší. . . .možná pár jedinců ti to sežere, ale těm co tomu trošku rozumí . . . .připadáš k smíchu
takže. . . .pro tebe jsou ty padáky za 800 a pro ostatní za 400 lol připadám si hloupě . . .že je vůbec nabízím, ale jestli tím někomu ušetřím 400kč. . . .to není špatný :o
už si najdi jiný téma a nezasírej mě to tu
Ano, šrouby jsem dřív byl nucen obrábět, protože se mi nedařilo sehnat dodavatele, který by mi dodal kus pod sto korun. to se změnilo, používám už válcované šrouby pevnosti 12,9. pokud ti to způsobilo nějaké škody, dej vědět, zaplatím je.
neodvažuj se mým padákům říkat repliky, to jsi trochu přehnal. Plácáš voloviny, nevím, proč by se měl padák zlomit při prvním kontaktu s asfaltem :o O kom konkrétně mluvíš s tím "supersportem" ? tipnu si, že už si nepamatuješ. Lidi mi většinou fotky z crashů posílají a myslím kromě dvou mám všechny crashtesty o kterých vím na svém webu a spíš bych řekl, že dopadly dobře než špatně. můžu ti sem nasměrovat klidně všechny, co s mými padáky spadli ať se vyjádří sami jestli chceš.
jestli jsem to moc vnucoval, tak se omlouvám, když to tak beru nazpět, tak jsem to možná trochu přehnal.
holt jsi ode mně ty padáky koupil ve stádiu, kdy jsem ještě nebyl na úrovni kvality, kde jsem teď..nevím co k tomu víc říct.
mě je naprosto fuk kdo za co vyhazuje své peníze, já jen nabídnul. . . .abych se jích zbavil.
šrouby snad škodu žádnou neudělali. . . .nové šrouby pasovali bez problému a kdyby ne tak stejně nejsem schopen dokázat, že závit v bloku motoru poškodili právě ty tvoje
ber to tak. . . .že léta letoucí mám kontakt s hliníkem, duralem, litinou, železem, nerezovou oceli a trošku mám představu, co jsou schopné udržet.
něco podobného jsem si chtěl vyrobit do jara sám, problém je. . .že tohle jaro máme tak vytížené stroje. . .a já si nemohu dovolit nějaký stroj pozastavit a dělat si prográmek na soukromé pitchoviny, proto jsem byl celkem nadšen z toho co se mě povedlo najít, po překontrolování jsem usoudil, že je to opravdu supr promyšlené a bezva provedené . . . .nebylo mě líto za ně dát skoro 2tisíce
nemam v plánu je testovat, jedná se jen o. . . .co kdyby náhodou mě to zase někdo sestřelil na parkovišti, pří pádu za jízdy to pomůže minimálně, s tímhle moc nepočítám a doufám, že je takto testovat nebudu