globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Seřízení motoru Suzuki TL1000R a Tl1000S
18.8.2021 v 23:05
Ahoj,sháním někoho,kdo by mi dokázal seřídit motor na TL 1000R-hůř startuje za studena.A ještě na druhé motorce TL 1000S-ta zase při jízdě lehce cuká při přidání plynu.Jsem od Čáslavi ale přijel bych kamkoliv.Předem díky Honza.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení motoru Suzuki TL1000R a Tl1000S

26.8.2021 v 07:54 | Nahoru | #1
Son> Díky za přínosné info. Každopádně by mě zajímalo, proč by jednotka Suzuki neměla fungovat? Hardware je stejné... V případě jednotky z V-Stromu by to samozřejmě chtělo i se vstřikováním. Co se týká Ignitechu, je to taky cesta, ale stejně bych začal jinými vstřikovači. Navíc, Ignitech mě naposled trochu zklamal, už rok s nimi řeším lehkou dysfunkci jejich jednotky na svém stroji. Ano, je to V2 v litru, ale kupříkladu ten V-Strom je jemný v celém průběhu, tenhle motor taky není žádný zabiják, jen holt ty přechody ze zavřeno-otevřeno.
Já si zatím pomohl úpravou elektrické instalace, která je z mého pohledu vyřešena dost debilně. Takže Navigátor dobíjí jak má a nemá úbytky v hlavním okruhu napájení. Starty zatím dobrý. Přes zimu dojde na zbytek.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení motoru Suzuki TL1000R a Tl1000S

27.8.2021 v 22:53 | Nahoru | #2
Anti> Nejsem z "oboru" takže následující ber z rezervou a klidně mě kdokoliv opravte: Suza TL, Raptor 1000+Navi = první evoluce stříkaček u Suzuki, vše co následovalo dál V-Strom, SV je vychytanější (a teď budu vařit úplně z vody- víc a jiných čidel-vstupních hodnot pro lepší práci ECU ??), samozřejmě pokud by se předrátovalo a instalovala na Naviho daná čidla daného modelu, pak možná ... (ale ta práce s tím).
Co ale vím:
- origo jednotka Naviho je na 5. a 6.ku škrcena, což jednotka Raptora NENÍ a palivové mapy nejsou stejné, tzn. že možná při krutém zacházení s Navi osazeným ECU z Raptora může kleknout (co jsem ale kde na různých fórech četl, nikomu se to nestalo a vše funguje-což potvrzuji i já)
-s borcem, který mi Raptor ECU prodával jsem byl domluvený na předání mimo domov, tudíž tam jsem jel s Navi ECU, domů již s Raptor ECU a už je odjezd po přehození ECU byla zcela jiná káva

Vstřikovač -velice zajímavé téma, když jsem x-let zpět pročítal téma zdejších guru přes TL" Big Bore 1120" nějak jsem tam nepostřehl změnu vstřikovačů a ať mi nikdo netvrdí, že v tomto segmentu se u moto nic od r. 2000 nezměnilo a stále jsou k mání jen vstřiky " dvouotvorové" a pokud jsou víceotvorové, že to po přehození nejde poznat. Muže se tu PLS k tématu změna MOTO vstřikovačů kdokoliv vyjádřit ? Předem DÍKY
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... Wanislav 4 29.7.2023 v 19:16 assassin
TL1000R střílí do výfuku [1, 2] Suzuki TL 1000R Wanislav 35 7.5.2023 v 16:09 assassin
Hledá se mý bývalý Tele [1, 2] Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R dewwil 39 15.4.2023 v 19:21 dewwil
Motor TLR/TLS Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R Rolda89 2 23.10.2022 v 09:06 Rolda89
Přestavba na hydrauliku Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R Anti 10 12.8.2021 v 21:08 Anti


TOPlist