globalmoto_duben_nolan





Téma: defekt
 
6.8.2021 v 17:28
dobrý den prosím poradi mi někdo?
měl jsem defekt zadního kola mám měsíc novou pneumatiku. nechal jsem si ji opravit takzv mašlí, špuntem jak se opravují gumy u aut.
jezdili by jste na ni?

defekt

6.8.2021 v 18:12 | Nahoru | #1
...v klidu

defekt

6.8.2021 v 18:28 | Nahoru | #2
knotem se opravují traktory s minimalni rychlosti,defekt u moto někteří ani nechtej dělat,knot se dava na dojeti vzdy je jistota ohledně rychlosti a zatízení vnitrní záplata nebo hříbek,ješte u tech knotu,pokud je pruraz velmi malý,tak si tam uděláš pri knotu zbytečně velkou díru,samozřejmě ze hromada motorkařu jezdí jen na knotu a najedou na to tisice km ale přesto je lepší pro klid oprava záplatou..

defekt

6.8.2021 v 19:11 | Nahoru | #3
Ano

defekt

6.8.2021 v 19:14 | Nahoru | #4
jestli je ta díra skrz vzorek tak by to mohlo držet pokud je to udělané dobře. Pokud je to v drážce tak bych vyměnil za hříbek.

defekt

6.8.2021 v 20:08 | Nahoru | #5
Mohlo by... mělo by... dalo by se... Taky jsem si to myslel, než mi předloni v kilu šedesáti knot zadní gumu opustil. Únik tlaku byl tak rychlej, že jsem měl hodně moc práce udržet moto ve svislici a doklouzat ke kraji. Od té doby knot leda tak na opatrný dojetí do pneuservisu. Takže se kloním k příspěvku ALFA70 a nechal bych to opravit hřibem nebo záplatou. Na rychlý ježdění je to dost riskantní.

defekt

6.8.2021 v 20:26 | Nahoru | #6
Ne. Knot je určen k dojezdu do pneuservisu,kde to opraví hříbkem.
Když knot vystřelí u auta, tak to ještě jde.
Ale u motorky to nikdo nechce.

defekt

6.8.2021 v 21:24 | Nahoru | #7
Na motorce jsem na zadním opraveném knotem najezdil několik tisíc - opravu dělal pneuservis. Na Landcruiseru jsme najeli na pneu opravené knotem přes 10tis. Velmi záleží na velikosti defektu. Vyplatí se pořídit si kvalitní knoty a lepidlo.

defekt

6.8.2021 v 23:39 | Nahoru | #8
U motorky, která jezdí rychle a má jen dvě kola místo čtyřech u auta se hlavně vyplatí neriskovat. I obyčejný pád po rychlém vypuštění pneu může skončit smrtí, pokud je blbá situace, třeba náraz do auta v protisměru. Takže opravit pořádně. Hříbek nebo záplata. Já jsem ideálně za hříbek.

defekt

7.8.2021 v 21:19 | Nahoru | #9

JwKS_Pavel píše: Mohlo by... mělo by... dalo by se... Taky jsem si to myslel, než mi předloni v kilu šedesáti knot zadní gumu opustil...


Pokud je knot aplikovaný správně, tak vylítnout nemůže. Takže buď někdo šetřil lepidlem, nebo (to bývá většinou) zapomněl po zaražení knotu otočit rukojetí nástroje, aby se knot "zauzloval".
U knotu je spíše problém v tom, že rozhodí vyvážení kola. A když už by to člověk jel do pneuservisu vyvážit, může rovnou nechat knot vyměnit za hříbek nebo jinou technologii opravy.

defekt

8.8.2021 v 08:53 | Nahoru | #10
zalezi aka je to moto, ake to su pneu, kde bol defekt a ako uzivatel jazdi.

opravoval som 2 defekty, vzdy zadne koleso, moto 37kw. po prvej odjazdene cca 4000km (okresky do 100kmh, trochu dialnic do 120kmh. pneu drzala tlak az do vymeny - pneu Battlax b23 myslim.

druhy defekt ContiMotion, momentalne asi 6000km tlak drzi, jazdene okresky turisticky a mesto. oba defekty cca 2cm od stredovej osi.

mrknite sa na:

Naposledy editováno 08.08.2021 08:55:04
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist