paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Tl1000r
24.3.2008 v 18:24
zdravim všechny bikery chci se zeptat na zname zavady tehle motorky a co si oni myslite a kolik asi žere když fiči naplno

Tl1000r

24.3.2008 v 18:35 | Nahoru | #1
By měla být stejná jak Sko, jen má větší kapotáž a věrší výkon asi o 10HP. Jinak by měla žrát okolo 7-8, při pohodový jízdě. Když bys jí otevřel ,tak by si mohla vzít i 2x tolik. Taky jsem o Rku uvažoval, ale.

Tl1000r

24.3.2008 v 22:55 | Nahoru | #2
Primárně to není motorka pro začátečníky, ale pro hodně zkušený jezdce. Osobně bych na ní nechtěl pospíchat v dešti.

Většina TL (R i S) je po větší či menší ráně, protože je lidi nezvládli, takže důkladná kontrola, popř. proměření rámu a podobné věci by měly být smozřejmostí.
TL-R mělo tlumič řízení už v základu, takže jestli je tam původní, kapoty nejsou svařovaný a rám nemá viditelnou bolístku, je velká šance, že bylo kvalitně opravený.
Další, a jedinou velkou, bolestí z hlediska konstrukce, je klika. Nedostane se k ní olej, když jedeš po zadním...takže když bývalý majitel vypráví, jak krásně jde na záda, utíkej! Klika většinou na těhle motorkách odejde jako první, kolem 100 tkm.
Určitě ti víc řekne Asassin (nejsem si jistý těmi "s") nebo NuclearB

Tl1000r

25.3.2008 v 10:54 | Nahoru | #3
vicemene uz vse rekl mariano...
vetsina "chybicek" vyskytujicich se u Ska ma Rko vicemene vychytany... takze krome nejakejch spatne opravenejch nasledku urazu asi jediny co muze na TL zlobit je spojka - pokud nekdo nenalil nakej nevhodnej olej tak pokud klouze tak je to na silnejsi pruziny a dost mozna i na komplet lamely + plechy...

ta klika je asi nejslabsi cast motoru, motor je dost "nasponovanej" a klika trpi... hodne zalezi na tom jak se k tomu majitel choval... okruhove trapeni, dlouhe wheelie, upravy na zvyseni vykonu... to vse casto vede ke snizeni zivotnosti... nejvic na to trpi 97ky Ska, u Rka nevim o moc pripadech, a vetsinou slo o stuntbike, okruhovku, nebo nejak hodne "natunenej" stroj... tzn 140koni na kole, nitro... nebo tak neco.

Tl1000r

25.3.2008 v 20:25 | Nahoru | #4
dnes sem se byl na jedno tlr podivat měl tam uplně olej na min. kolik ho to tak žere? podle toho prodejce to vychazi na 3dcl na 1000km je to gut?

Tl1000r

25.3.2008 v 22:08 | Nahoru | #5
jimbojet> S olejem nevím...jen jsem se párkrát projel.
Záleží na "stylu provozu". Kdysi mi B6 olej nežral vůbec...do doby, než jsem se naučil podvozek využívat natolik, že byl motor furt přes 10 tisíc. Pak jsem doléval litr mezi výměnama.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... Wanislav 4 29.7.2023 v 19:16 assassin
TL1000R střílí do výfuku [1, 2] Suzuki TL 1000R Wanislav 35 7.5.2023 v 16:09 assassin
Hledá se mý bývalý Tele [1, 2] Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R dewwil 39 15.4.2023 v 19:21 dewwil
Motor TLR/TLS Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R Rolda89 2 23.10.2022 v 09:06 Rolda89
Seřízení motoru Suzuki TL1000R a Tl... [1, 2] Suzuki TL 1000R JENDA426 31 2.9.2021 v 10:24 Anti


TOPlist