Naposledy editováno 05.08.2021 12:10:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto na převoz moto a na spaní
_Michal píše: Medved> pár kilometrů při testovací jízdě a proto bych rád zůstal u 806. Pokud myslíš servis 807, tak jen v okolí co znám, tak do servisu párkrát za rok musí, prostě musí.
Osobně mám zas najeto 90tisíc v 807 a 806ku neznám vůbec. Papírově je šestka lehčí a má decentě větší kufr. Sedmička je fakt ingot, jeden kus jsem si koupil na náhradní díly a celou jsem jí rozebral a rozřezal a musím uznat, že je udělaná dost poctivě. Má své neduhy, jako blbě schovaná palice, ke které je mizerný přístup - vstřiky nejdou vyndat na zamontovaném motoru a navíc na ně zatéká voda. Ale jinak je to fakt houževnatý auto. Někdo nadává na přední ramena, že tím, jak je to těžký tak odcházej. Pravdou je, že Starline a podobné na tom vydrží 20t km a odporoučí se čepy protože tím jak jsou koulí dolu a maj na levných značkách na hovno manžetu tak se tam dostane bordel a je vymalováno. Dvouhmota mi odešla při 320 000km (lupnul přítlačný talíř, jinak by ještě vydržela), Fap se repasoval při 250 000km společně s turbínou a jinak je vše jako na jakémkoli vozu, klasický spotřebák - najeto zatím 394 000km, emise čerstvě hluboko pod limity a STK mi našla prasklou manžetu na poloose a nehomologovaný parkovačky. Jinak pocitově při jízdě je to líný ale jde jen o zvyk, ten motor má dost specifickej průběh výkonu.