globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Auto na převoz moto a na spaní
 
5.8.2021 v 12:09
Čau bando, uvažuji o tom, jak nejlépe vybrat služebák, aby mi sloužil na přepravu moto a aby se v něm dalo normálně vyspat když se jede na okruh, nebo na motokrosovou trať. Momentálně mám kombika bez koule a v případě nejvyšší potřeby si půjčuji transita, což je vždycky trošku na dlouhý lokty. Budu mít pouze jedno civilní auto, ve kterým se potřebuju pohodlně vyspat, v klidu téměř denně jezdit porce kiláků, proto jsem velkou dodávku ze seznamu vyřadil. Najezdím za rok pracovně spoustu kilometrů a je blbost jezdit za 10 litrů ve velký dodávce, která by byla většinu času nevytížená. Nabízí se nějaký větší kombi s koulí, motorky si tahat na moto-přívěsu a zbytek věcí v autě. To je dost kostrbatý, ale taky to někdo takhle dělá. Dál se nabízí civilnější "dodávky" s přijatelnou spotřebou na běžný ježdění typu Toyota ProAce, VW Transporter atd. + případně vozík. Zajímaly by mě proto vaše zkušenosti a postřehy, jak nejlíp skloubit relativně pohodlný civilní auto na denní ježdění s využitelností na kempování, celovíkendový ježdění a tak dále. Předem děkuju za odpovědi k tématu. H.

Naposledy editováno 05.08.2021 12:10:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto na převoz moto a na spaní

9.8.2021 v 09:29 | Nahoru | #1

_Michal píše: Medved> pár kilometrů při testovací jízdě a proto bych rád zůstal u 806. Pokud myslíš servis 807, tak jen v okolí co znám, tak do servisu párkrát za rok musí, prostě musí.

Osobně mám zas najeto 90tisíc v 807 a 806ku neznám vůbec. Papírově je šestka lehčí a má decentě větší kufr. Sedmička je fakt ingot, jeden kus jsem si koupil na náhradní díly a celou jsem jí rozebral a rozřezal a musím uznat, že je udělaná dost poctivě. Má své neduhy, jako blbě schovaná palice, ke které je mizerný přístup - vstřiky nejdou vyndat na zamontovaném motoru a navíc na ně zatéká voda. Ale jinak je to fakt houževnatý auto. Někdo nadává na přední ramena, že tím, jak je to těžký tak odcházej. Pravdou je, že Starline a podobné na tom vydrží 20t km a odporoučí se čepy protože tím jak jsou koulí dolu a maj na levných značkách na hovno manžetu tak se tam dostane bordel a je vymalováno. Dvouhmota mi odešla při 320 000km (lupnul přítlačný talíř, jinak by ještě vydržela), Fap se repasoval při 250 000km společně s turbínou a jinak je vše jako na jakémkoli vozu, klasický spotřebák - najeto zatím 394 000km, emise čerstvě hluboko pod limity a STK mi našla prasklou manžetu na poloose a nehomologovaný parkovačky. Jinak pocitově při jízdě je to líný ale jde jen o zvyk, ten motor má dost specifickej průběh výkonu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto na převoz moto a na spaní

9.8.2021 v 09:40 | Nahoru | #2
grooll> mam najeto 195kkm v 807, 2.0 HDI, RHR motor. Je toho trochu vic, nez pises (treba notoricky zatuhavajici valecky rucni brzdy v zadnich brzdicich a na RHR motoru kriticky poddimenzovana spojka). Nicmene souhlasim s tim, ze je to hodne dobre auto (vsechny 4 Eurovany2). Jeste mi stoji na zahrade - za tyden z ni bude darce motoru .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist