Motorka asi delší dobu stála, ale karburátory by podle prodejče měly být seřízené (tvrdí). Jinak je opravdu krásná, téměř bez vad na svůj věk, ale tohle mě trápí.
Řešili byste to? Koukal jsem akorát na vzduchový filtr, ten je jako nový, klasický origo, vše na motorce je origo. V airboxu po vyndání filtru je teda trochu mastnoty, ale to je asi normální, to jsem někde četl.
Další věc jsou přední brzdové destičky, chápu dobře že ta drážka je limit, takže mi zbývá tak odhadem dojet sezonu, nebo už mám měnit (viz foto)
Jsem amatér, tak mě prosím neukamenujte, jestli něco vysvětluji blbě...... Líbí se mi tenhle model motorky, proto jsem si ji koupil.
1 reakcí na tento příspěvek Střílení při volnoběhu
Naposledy editováno 24.07.2021 16:17:22
1 reakcí na tento příspěvek Střílení při volnoběhu
zdenysrx6 píše: tak beru zpět , tohle nejsou netěsný svody , netěsný svody tohle dělaj hlavně při brždění motorem , takže u tebe spíš by to chtělo udělat synchro karbecu , anebo takhle startuje to bez problému? , jede to pěkně? neškube při akceleraci? letí to aspon 170? pokud jsou tvoje odpovědi ANO tak hlavně TED kup nový gumy a jezdi , pitchoviny řeš až v zimě
mě tohle dělá netěsnost mezi svodem a koncovkou(tlumičem)... nehledal bych za tím nic složitýho...dokud bych nezkusil jednoduchý věci
3 reakcí na tento příspěvek Střílení při volnoběhu
nevím jestli ti to pomůže
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Střílení při volnoběhu
1 reakcí na tento příspěvek Střílení při volnoběhu
Takže vyjedeš s lehce otevřeným sytičem a pokud to bude v pohodě, máš to chudý - pokud to nebude v pohodě - zkoukni karbce.
A pro příště - zkus dát prvně všechny info dokupy - prvně popsat motorku, pak startování(sytič nesytič), jízdu atd a hlavně co máš za problém...ono se pak nemusí polovina dohadovat co to může být a ty jím to posléze vyvrátíš další info
..Roko.. píše: drak0123> Jsi si jistý? Ono to není úplně až tak jednoduchý , protože chudá může střílet, jak do sání, tak do výfuku , ale bohatá určitě nebude do saní. Mě třeba podobný poblafávání na volnoběh dělá právě bohatá směs, dost jsem si s tím hrál a když jsem to přehnal, na sytič mě to právě takhle poblafávalo a mělo přidušenej chod.
Jinak piloty se nastavují, jak tu zaznělo na zvýšeným volnoběhu, třeba 2500 ot. a najít max. otáčky, dej nějaký výchozí otáčky pilotů, já mám třeba v manuálu 1 ot. a postupně povolovat a najít nejvyšší bod otáček, což může být další 1,5 ot. a takhle seřid jeden válec po druhým
Postnu sem super jednoduchý video .. je to pro jednoválec ale u víceválců je to stejný prostě jen uděláš jeden pak jdeš na druhej a zkoumáš.. chod se mění tak jako tak..
jinak samozřejmě může bejt v píči synchro taky.. každej ti řekne at vyndáš karburátory a repasuješ.. vyčistíš atd.. a jo je to nejlepší to je jasný ne.. ale nejdřív bych zkusil prostě směs.. pak synchro a až pak bych to celý rozebíral páč je furt sezona. na směs ti kruci stačí ten šroubovák tak běž do garáže a udělej to raz dva ne :)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S | hellboy265 | 11 | 27.4.2024 v 15:13 ja1 |
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S | johny6nine | 2 | 9.4.2024 v 05:29 Destroyer |
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S | Dandos489 | 6 | 24.3.2024 v 14:14 Dandos489 |
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S | dinosaurus | 3 | 24.3.2024 v 07:59 jardad |
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S | Dandos489 | 24 | 7.3.2024 v 12:34 Redguy |