Téma: Zajeti motocyklu - quickshifter
16.7.2021 v 19:16
Ahoj,

Poridil jsem si Ducati Monster+ (2021) a potreboval bych vedet, jestli se pri zajizdeni ma/nema pouzivat quickshifter, pripadne od kolika km?

Co se tyce zajizdeni tak jsem pobral informace ze:
- Nevytacet motor nad 5500 prvnich 1000km
- Nejezdit konstantni rychlosti
- Radit casto nahoru a dolu
- Brzdit hodne motorem
- Dat si pozor na kluzke gumy

Diky

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zajeti motocyklu - quickshifter

23.7.2021 v 10:30 | Nahoru | #1
dan1024> A jak se ladí QS? Mám za to, že se akorát mění killtime pro různé otáčky a zatížení, takže to nemůže být žádná věda.
Ale taky víme, že různé oleje dokážou řazení zkomplikovat nebo usnadnit, tak jestli to nebude nějak souviset s tím Fuchs Silkolene?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zajeti motocyklu - quickshifter

23.7.2021 v 10:54 | Nahoru | #2
Kohlstein> Dokážu si představit že poznáš rozdíl v oleji u řazení s mokrou spojkou, popř. se synchrony, tady o tom dost pochybuji.

(reakce na) Zajeti motocyklu - quickshifter

23.7.2021 v 12:53 | Nahoru | #3
Kohlstein> nejsem odbornik na danou vec, takze pokud melu uplne blbosti, tak se omlouvam. ale presne to, co jsi popsal, bych se nebal oznacit pojmem ladeni. uz jenom minimalne ty dve tebou zminene hodnoty vygeneruji nejakou 2D mapu. pokud ty lepsi QS pocitaji i s dalsimi vstupnimi parametry, tak tim roste pocet dimezni takove mapy a tim padem i slozitost naladeni. aktualni otacky a zatizeni jsou okamzite parametry, ja bych pro jemny QS ocekaval taky praci s nejakou kratkou historii hodnot, kdy pak muzes pomoci extrapolace predikovat dalsi vyvoj. taky kazdy kvalt by mohl mit jine nastaveni. dokonce si dokazu predstavit i praci s aktualnim naklonem. co vsechno se pouziva je asi vyrobni tajmenstvi, ale z meho pohledu pokud ta cidla v masine uz jsou, proc je nevyuzit? HW uz pak nestoji nic navic, takze jen investice do SW (toto bylo mysleno tim ladenim). kazdopadne pokud by to naladeni bylo tak jednoduche, znacky jako Yamaha by urcite nepoustely do obehu QS fungujici jako v MT09. pak by to totiz do sametova dokazal zcela jednoduse naladit kazdy a jenom by se tim ztrapnily. u ciste zavodnich stroju to je mozna jine, tam se nehraje na komfort ani zivotnost, takze je asi opravdu jednodussi najit co nejmensi hodnoty killtime, aby to jeste radilo. jenom muj nazor, pokud vidis vic pod poklicku teto problematiky nebo mas nejaky dobry clanek (nehledal jsem), rad se na to mrknu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Monster krovka Ducati Monster Quattro224 7 18.2.2022 v 12:47 Quattro224


TOPlist