Pomalá jízda na nejvyšší převodový stupeň je pro tuto motorku smrt. Tahle číza chce vetší otáčky a jízda cca 60 Km/h na čtverku není dobrý nápad, hlavně při zajíždění. Pokud nejde protočit motorem, ani po vychladnutí motoru, zřejmě se motor nejen přidřel, ale fest kousnul. Zřejmě budeš muset motor vytáhnout ven z motorky, sundat hlavu a podívat se v jaké poloze je píst. Modli se, aby nebyl v dolní úvrati, nebo v horní úvrati. Pokud bude cca uprostřed, máš vyhráno, do prostoru válce nastříkej WD, nebo konkor a dřevěným špalíčkem zkus na píst poklepat. Pokud se podaří s ním pohnout, máš vyhráno. Pak jemným smirkem odstraníš napečený hliník ze stěny válce a pilníkem začistíš píst. Hlavně se podívej, kde se to chytlo, pokud na straně výfuku, nebo sání, je to běžné. Pokud se to chytlo na straně pístního čepu (je jedno na které straně), máš problém se špatně vyúhlovanou ojnicí. Pokud se ti nepodaří píst uvolnit, čeká tě poněkud horší situace. Více napíšu až po tom jak dopadneš