Díky za odpověď.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moderní baterie do starých motorek
Jestli jsou to clanky lifepo4 tzn 3,2V tak to bude fungovat...
Odpojovaci obvod u motorky se starterem musi zvladnout pruchod startovaciho proudu a to neni zas az tak levna legrace.
Velky baterky do aut se temahle obvodama osazuji, z motocyklovych bateriich jsem videl zatim asi dva vyrobce, jeden je full spectrum.... ceny jsou trochu jinde nez u tech cinanu co se tady prodavaji...
Ono ty velké proudy pro start by se dali vyřešit druhým samostatným okruhem čistě jen pro starter na přímo z baterie ktery by šel přes nějaké relé které by seplo pro start pokud by baterka byla v pořádku a nevybitá( pokud by BMS odpojilo bateri zdůvodu poklesu napětí tak by pak tohle relé neseplo) a tím by odpadly vykonové fety a dál by to řešilo klasické bms včetně dobijení a palubního napětí.
nesjem v tomto odorník jen uvažuji jak by to šlo teoreticky nějaky způsobem vyřešit.
Takže by museli by být dva napětové okruhy.
Naposledy editováno 13.05.2021 05:44:43