globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zajímavý přední kotouč
25.4.2021 v 19:34
Někdo to dle netu zahodil na nějaké louce mě zaujal ten přední kotouč může to vůbec brzdit ?

Zajímavý přední kotouč

25.4.2021 v 19:36 | Nahoru | #1

Zajímavý přední kotouč

25.4.2021 v 19:39 | Nahoru | #2
Maj to na Buell-ech a nikdo si nestěžoval že by to nefungovalo. Z principu je šumák jestli je kotouč upevněnej ke středu nebo okraji kola.

Naposledy editováno 25.04.2021 19:42:41

1 reakcí na tento příspěvek Zajímavý přední kotouč

25.4.2021 v 19:39 | Nahoru | #3
No doprdele oni natacej v praze pokracovani sileneho maxe nebo co ?

1 reakcí na tento příspěvek Zajímavý přední kotouč

25.4.2021 v 19:43 | Nahoru | #4
No přiznám se že sem to ještě nikdy neviděl to bude asi drahá sranda kolik takový může stát když si vezmu cenu klasiky někde okolo 4t tohle musí být ranec..no musel být asi sfetlel nebo corka tohle bych jen tak někde stát nenechal

(reakce na) Zajímavý přední kotouč

25.4.2021 v 19:44 | Nahoru | #5
Johny_Servis> no mě to přijde jako zajímavá stavba

(reakce na) Zajímavý přední kotouč

25.4.2021 v 19:54 | Nahoru | #6
FikyFikyFiky> Co se cen týče tak to není nic mimořádnýho. Na první pohledání na netu cca od 100 ojro vejš podle typu a značky.

Zajímavý přední kotouč

25.4.2021 v 19:57 | Nahoru | #7


Buell to měl standardně, vypadá to dobře, o tom žádná

Zajímavý přední kotouč

25.4.2021 v 20:05 | Nahoru | #8
Zahodil a utekl do lesa.

Zajímavý přední kotouč

25.4.2021 v 20:12 | Nahoru | #9
mě spíše zaráží, ze se to neujalo vsude, jako ten kotouc je vic na ráně, ale brzdit to musí fest

Zajímavý přední kotouč

25.4.2021 v 20:14 | Nahoru | #10
Jaká je asi průměrná živostnost oproti klasice. Je to sice delší dráha k brždění, ale zase jen na jedné straně.

Naposledy editováno 25.04.2021 20:15:05

Zajímavý přední kotouč

25.4.2021 v 20:24 | Nahoru | #11
brzdi to na daleko větší páce, ucinek i zivotnost bude myslim stejna nebo vetsi oproti dvoum malým kotouckum

Zajímavý přední kotouč

25.4.2021 v 20:30 | Nahoru | #12
Neujalo se to moc, kvůli rovnání motorky při brždění v zatáčkách, ale stačí dobře odbrzdit před zatáčkou a pohoda, neměl jsem s tím na Bulíkovi problém.

1 reakcí na tento příspěvek Zajímavý přední kotouč

25.4.2021 v 21:54 | Nahoru | #13
Při brždění předkem v náklonu má každá motorka tendence se rovnat a z principu se to opravdu liší jen upevněním kotouče takže je to z hlediska směrů sil působících na zbytek stroje úplně stejný jako normál kotoučovka. Nepoužívá se to spíš proto že Buell na to má patent a ten vyprší až v červenci tohoto roku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zajímavý přední kotouč

26.4.2021 v 07:08 | Nahoru | #14
combust> rovná se každá, ale u Bulíka to bylo poznat víc...

(reakce na) Zajímavý přední kotouč

26.4.2021 v 08:59 | Nahoru | #15
dewwil> No jo, jenže to by se muselo porovnat se strojem kterej ma klasicky provedeni brzdy a přitom stejnou geometrii, gumy a těžiště. To tak jedině namontovat na nějakýho Bulíka vidle s klasickým kotoučem a pak by se podle mě ukázalo že je to spíš úhlem hlavy řízení než brzdou.

Zajímavý přední kotouč

26.4.2021 v 09:17 | Nahoru | #16
kdyby to bylo tou jednostranne montovanou brzdou tak by to z jedne zatacky motorku rovnalo vice a z jedne mene… nebo snad dokonce by to na jednu stranu motorku rovnalo a na druhou zaviralo….

rekl bych, ze je to spis geometrii bulika, jak pise combust.

Ja si treba na motardu nedokazu vsimnout, ze by brzda tahala na stranu a to jsou vidlice u krosky nejspis mene tuhe nez na sportu diky velkemu zdvihu…

z hlediska brzdneho ucinku je ten velkej kotouc fajn - velke rameno sily, ale ma to svoje nevyhody. Moment setrvacnosti, je to pomerne na rane - necistoty, kaminky a navic je ten kotouc chycenej na rafek, tzn koplej rafek zpusobi problem s brzdama, coz u bezne konstrukce tolik nehrozi (zesisatil jsem v minulosti origo kola na TL na vyfrezovane silnici a brzdy ok).

myslim, ze I po vyprseni patentu se nikdo extra nepohrne do tohodle technickeho reseni.

Naposledy editováno 26.04.2021 09:20:21

Zajímavý přední kotouč

26.4.2021 v 13:33 | Nahoru | #17
Jsem to tuhle viděl na trialovym kole. Tam prej to má smysl kvůli precizní kontrole.

1 reakcí na tento příspěvek Zajímavý přední kotouč

26.4.2021 v 13:41 | Nahoru | #18
Já si myslím že je to jen a pouze kvůli tomu že se brzdí přímo ráfek, tudíž můžou být tenčí loukote a ve finále i lehčí kolo, žádnou jinou vědu by jsem za tím nehledal

Zajímavý přední kotouč

26.4.2021 v 16:35 | Nahoru | #19
Hele a co teploty?
Když tomu někdo bude pěkně nakládat, to teplo musi jít docela dost do ráfku ne?
To ty tlaky v pneu asi budou trošku skákat.
Nebo ne?

(reakce na) Zajímavý přední kotouč

26.4.2021 v 16:53 | Nahoru | #20
Milosek.m> docela souhlas.. + jeste bude o neco malo vetsi gyroskopickej moment, coz se da ale konstrukcne poladit jinde, viz lehci tenci kolo..
(co ale bude vetsi je paka na trmen, resp. na uchyceni trmenu.. )

1 reakcí na tento příspěvek Zajímavý přední kotouč

26.4.2021 v 18:35 | Nahoru | #21
Už bysme se zase pohádali, vetsi páka na trmen ? Bud se nejak divne vyjadřujes, nebo ja nejak blbe chapu... ale asi tam tu páku na trmen nikde nevidim...

Naposledy editováno 26.04.2021 18:36:08

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zajímavý přední kotouč

26.4.2021 v 18:41 | Nahoru | #22
assassin> na kluzakach jako to mel ten v troji se ten trmen akorat posune vejs, ale pokud mas upsidy tak musis ten trmen strcit dal (nebo vejs) od stredu, tzn je tam vetsi rameno, tzn musi bejt masivnejsi mezikus mezi vidli a trmenem....

Zajímavý přední kotouč

26.4.2021 v 19:33 | Nahoru | #23
Prostě se Bulík v zatáčkách topoří na brzdách více než běžná moto Problém s tím nemám a ani jsem neměl, je to jen můj poznatek(dojem/pocit) Klidně bych si ho koupil, s tím Rotaxem to letí hezky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zajímavý přední kotouč

26.4.2021 v 21:37 | Nahoru | #24

kerut píše: assassin> na kluzakach jako to mel ten v troji se ten trmen akorat posune vejs, ale pokud mas upsidy tak musis ten trmen strcit dal (nebo vejs) od stredu, tzn je tam vetsi rameno, tzn musi bejt masivnejsi mezikus mezi vidli a trmenem....



jo takhle, ale ono to diky tomu trmenu otocenemu na druhou stranu bude spis tak, ze ten nalitek Mezi trmenem a vidlici bude spis kratsi a priznivejsi tvar, takze prestoze moment bude vetsi tak celkove to bude tuzsi nez u klasiky. Kazdopadne tohle nebude kriticke misto, to maji i yavodni vidlice vyyrane a trci to do prostoru a nebzva tam problem s pevnosti.

na obrazku je vyznacena velikost nalitku, rameno sily je od desticek….

(reakce na) Zajímavý přední kotouč

26.4.2021 v 21:45 | Nahoru | #25
assassin> jj, ja to napsal jako obvykle debilne samozrejme.. proste rameno na kterem pusobi ta brzdna sila jde od mista kde je deska/kotouc ke stredu, a tenhle polomer je diky ty konstrukci dal.. ja napsal o umisteni trmenu, ale ten je v podstate namontovany opacne (resp bude tam nejakej spesl, klasickej ma obracenou konstrukci co do vyrezu na disk a umisteni desky), takze relativne stejne daleko.. to jo.. ale moment v tom ucyhceni bude vetsi protoze to brzdi na vetsim polomeru.. takhle to je srozumitelnejsi a technicky presnejsi vyjadreni

E: jinak me se to spis nelibi nez libi, jako designove, nicmene spatny to bejt nemusi, a to odlehceny kolo muze byt ve finale myslim i vyhodny.. je fakt ze na kole je(bylo) uplne bezny brzdit na rafku, i kdyz brzda je ale samozrejme nahore na vidli s co nejkratsim ucyhcenim..

Naposledy editováno 26.04.2021 21:48:16

Zajímavý přední kotouč

26.4.2021 v 21:50 | Nahoru | #26
Kerut: jo napsals to debilne ale došlo mi to hned jak jsem to odeslal, pak uz jsem nestačil editovat - mel jsem praci.

Me se tohle technicke reseni moc nelibi. To uz spis tak jak to maj novějsi baworaky, kotouče maj klasicky, ale nemaj unasec, ale “nejty” jsou připojené do rafku nekde v půlce paprsku...

Naposledy editováno 26.04.2021 21:53:22
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 Mike70 6 1.4.2024 v 21:27 Mike70
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 33 16.3.2024 v 17:31 Obo67
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 Corlis 37 14.3.2024 v 11:17 Gahan37
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 JARYN82 27 23.11.2023 v 22:54 JARYN82
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 Ferda22 2 4.10.2023 v 15:18 ja1


TOPlist