(reakce na) Dělali jste řidičák na motorku podle nových pravidel
mRKEF> můj skútr Honda má uplně identický blinkry a klakson ovládání jako tuším všechny současný modely motorek Honda, přinejmenším ty slabší kusy i ta, kterou mám objednanou. Na kawasaki musím palec levý ruky dávat asi o dva cm výš než u hondy, jinak troubím a obráceně. A soustředit se na to, kde mám blinkry, je teda na křižovatce vopruz, na rovince, když jen bliknu, že jedu z pruh do pruhu to mozek stíhá v pohodě... Každopádně už jezdím na skútru, jako by to byla motorka v autoškole, tím mám na mysli - levá ruka stejně jako u spojky na moto, pravá ruka stejně jako ma moto - měl jsem návyk, který můj instruktor neuznává, takže teď i na skútru používám pro zadní brzdu všechny prsty a pro přední brzdu dva prsty OK, ale jezdit jinak bez prstů na páčkách. Pak se na skútru učím vypínat blinkr později za zatáčkou, jako že jsem pomyslně už řadil dvojku a teprve pak vypínám blinkr. Dnes jsem vezl po Praze přítelkyni na skútru, skútr mi teda připadal uplně stejně línej zatáčet a ochotnej se kácet na jednu stranu, jako když jsem jel na motorce s intruktorem. Takže to je taky dobrej trénink.