Zajímala by mě recenze běžných uživatelů, především ohledně spolehlivosti. Zda je tu někdo, kdo motorky vlastní/vlastnil, měl/má s motorkou vážnější problém, a tim koupě pro něj byla chyba. Či zda jste s motorkou naprosto spokojeni. Děkuji.
Pro obecenstvo nebo-li nevlastniky - klidně můžete přihodit do tématu váš pohled na rozdíly mezi motorkami a jaká by byla ta vaše, kdyby jste se taktéž podobně rozhodovali.?
Kdyby někdo zvažoval, věděl o prodeji nějakého topiku do mého uvedeného maxima 230 tisíc, tak sem s ním, díky.
1 reakcí na tento příspěvek Super duke vs mt 10
Na srovnání MT vs SD si asi netroufnu, jednak mam na SD najeto jen málo, druhak bych nebyl objektivní, bo nemam moc rád velký dvouválce.
MT mi přijde unikátní v tom, že na rozdíl od ostatních litrovejch naháčů neni dobrá jen na lítání kolem komína (nebo po okruhu), ale dá se na ní i velice dobře cestovat (bez spolujezdce). Samozřejmě, každá mince má dvě strany, takže ty cestovní vlohy jsou vykoupený trošku horší ovladatelností. Neni to žádnej ingot, ale na zatočení ta motorka prostě potřebuje impuls (třeba S1000R nebo Tuono fakt zatáčí jen pohledem). Jak už je jednou v náklonu, tak je krásně stabilní a jen tak jí něco nerozhodí. Dál je tu trochu míň zpětný vazby od předního kola. Možná to souvisí s posezem, kterej je trochu říznutej supermotem - je velice pohodlnej, neni tu tolik váhy na rukou ani skrčený kolena.
V testech se obvykle objevujou stížnosti na dvě věci - brzdy a ucukanej plyn. Obojí je pravda, ale obojí potřebuje komentář. Brzdy zpomalujou dostatečně, ale vyžadujou větší ovládací sílu a krystalickou odezvou taky nedisponujou. Prostě, jejich naladění dobře sedí k cestovní stránce stroje (když sem promrzlej sjížděl z GG, tak jsem byl za jejich vlažnější přístup vyloženě rád), na okruh bych si určitě dokázal představit něco lepšího. Co se plynu týče, jsou tam 3 mapy - ostrá, normální a déšť. V režimu déšť je motorka jak na analegetikách, což je přesně to, co od tohodle režimu ořekávám. Bohužel, na ostrou mapu je plyn strašně citlivej dole a na standandartní je to zas strašně cilivý při plným otevření. Jako by to potřebovalo jen jednu mapu a rychlopal s delším chodem. Já jsem si časem zvyknul a jezdim furt na ostrou mapu, ale konkurence umí naldit plyn líp.
Motor je takovej Dr. Jekyll a Mr. Hyde - do 5.000 si to přede jak kotě v košíku, táhne to, ale nijak zběsile. Mezi 5.000 a 6.000 rychle roste točivej moment a mezi 6.000 a 9.000 to letí fakt hodně. Úplně nahoře to zas umírá, nemá to moc špičku a mimo okruh to IMHO nemá moc smysl tlačit až k omezovači. Osobně bych určitě bral plynulejší nárust výkonu v tom pásmu 5-6 tisíc. Údajně tomu pomůže dekat a přemapování, ale to jesm nezkoušel.
Závěr? Sou lepší motorky na pilu kolem komína. Sou lepší motorky na cestování po Evropě. Ale pokuch chceš mít na obojí jen jednu mašinu, tak MT nemá kokurenci. Na vlastně má, S1000XR
Fuj, to sem se rozepsal
Naposledy editováno 11.04.2021 21:51:13
Jo, nedávno byl na mobile.de Duke a 120tkm najeto, MT 60tkm, první ročníky. Ono asi taky bude záležet, jak se k tomu člověk chová, olej apod.
Buď to bude MT nebo Duke, nic jiného. Ve finále asi stejně rozhodne situace na bazarech, vcelku nedostatkové zboží.
Nějaký svolavacky na Yamahu, KTM nebyly, nevíš? Abych si ohlídal aspoň to.
Spotřeba na MT 8l nebo je to blábol?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Navigace -KTM MY RIDE [1, 2] KTM 1290 Super Duke R | malčus77 | 35 | 23.2.2024 v 13:35 Koudy01 |
KTM - výmena/oprava TPMS snímača KTM 1290 Super Duke R | Babettastián | 13 | 3.2.2024 v 19:28 Toser |
KTM 1290 SuperDuke R 2022 - servisn... KTM 1290 Super Duke R | Babettastián | 5 | 5.1.2024 v 20:06 RRRR8888 |
Doporučené pneu výrobcem (KTM 1290 ... [1, 2] KTM 1290 Super Duke R | Versysák__ | 48 | 5.1.2024 v 12:26 ramlik |
Nefunkční budíky KTM 1290 Super Duke R | vitagsx400r | 2 | 29.8.2023 v 19:26 vitagsx400r |