globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nabíjačka Li-Lion batérie CRF1000
20.3.2021 v 21:40
Ahojte,

prosím má niekto skúsenosti s kvalitnou moto nabíjačkou pre Li-ion batérie?
Jedná sa o origo CRF 1000 2019 baterku.

Vie niekto niečo odporučiť?

ďakujem.

Naposledy editováno 20.03.2021 22:23:15

Nabíjačka Li-Lion batérie CRF1000

21.3.2021 v 07:57 | Nahoru | #1
Používám už druhou sezónu (zimu) nabíječku NOCO Genius G1100 a jsem spokojen.
http://geniuschargers.cz/typy.html
Nemám ji tedy přes zimu trvale na moto na udržovací režimu, ale baterku vytahuji, dávám do tepla a cca 2x dobiji.

1 reakcí na tento příspěvek Nabíjačka Li-Lion batérie CRF1000

21.3.2021 v 10:17 | Nahoru | #2
Myslíš, že v teple baterka dýl vydrží?, tlačenku si dáváš taky do tepla?, aby byla déle čerstvá.
Obecně platí, že se chemické procesy s klesající teplotou zpomalují.
Nanofosfátové akumulátory mají zanedbatelné samovybíjení, když motocykl přes zimu nepoužíváš, stačí baterku odpojit (aby ji něco nevycuclo) a na jaře zase připojit a jet. Pro klid duše ji můžeš občas změřit napětí, ale pokud to nebude vyloženě nějaká fake čínská atrapa akumulátoru, tak musí vydržet půl roku jako nic.

(reakce na) Nabíjačka Li-Lion batérie CRF1000

21.3.2021 v 10:43 | Nahoru | #3
Maxipes_Fík> čau, teda konkrétne tie LI-Lion baterky v leteckých modeloch odporúčajú neskladovať v mínusových teplotách pred lietaním. Nechce sa mi to hľadať v návode, ale tak to je podľa mňa. A keď píšeš, že treba tú baterku odpojiť, čo máš pravdu, tak už ju dám do tepla, tam sa lepšie kontroluje, v teple sa merá lepšie ako na zime tak súhlasím s Milan3. Aj tie olovené u nich klesá výkon s klesajúcou teplotou. Takže keď jazdím celú zimu na endure, tak si tú baterku držím v teple a pred jazdou ju namontujem do motorky. Porovnanie s tlačenkou je slušne povedané scestné, a idem radšej jazdiť, kua v noci bolo -7 a baterky z lietadla aj v motorkách mám namontované a teda neboli v teple. Už ma tá zima serie.

Teda Maxipes Fík, sme to tu zasrali , ešte šťastie, že Milan3 napisal k veci.

Nabíjačka Li-Lion batérie CRF1000

21.3.2021 v 11:05 | Nahoru | #4
Že bych baterii z garáže nosil domů, nebo ji cpal do mražáku ???? KOLIK ROKŮ prodloužení baterie řešíte tím kde ji skladujete ?? Já myslím, že je třeba změřit a případně dobít. A tím, že ji budu mít ve špajzlu nevyřeším to, že ji o dva roky prodloužím životnost.
Jinak tato není špatná : https://www.battery...lithium-xs--12v--5a/

Naposledy editováno 21.03.2021 11:21:53

Nabíjačka Li-Lion batérie CRF1000

21.3.2021 v 19:49 | Nahoru | #5
Reagoval jsem na Milana3, z jeho příspěvku jsem usoudil, že v zimě nejezdí, tudíž nepotřebuje mít baterku v pohotovosti k nastartování (vím, že akumulátoru v mrazu klesá startovací proud, protože mu stoupá vnitřní odpor, je jedno jestli olověnému nebo jinému), takže jí rozhodně víc prospěje pobyt v nevytápěné garáži než někde v teple.
Pro krokoše, taky jezdím celoročně, hlavně do práce a zpět, garáž mám nevytápěnou, teplota tam klesá i kousek pod nulu, v práci parkuju venku a baterku jsem z motocyklu ještě nikdy nevymontoval a ani neodpojil, už táhne třináctý rok, je to olověná Yuassa namontovaná při výrobě motocyklu, dobíjel jsem ji nabíječkou jen párkrát, třeba když mi ji vybil pokažený regulátor napětí.

Nabíjačka Li-Lion batérie CRF1000

21.3.2021 v 21:31 | Nahoru | #6
krokos> maxipes_fik vi o cem pise… lidi co maji zkusenosti s baterkama do modelu pak v pripade baterek do motorek pletou spoustu veci do sebe, prvni vec je, ze v modelech se pouzivaji uplne jine baterie zalozene na jine chemii - uz jen to, ze maji 3.6V na clanek (v pripade LiHV jeste vic) kdezto lifepo4 pouzivane v motorkach maji 3.2V na clanek,

dalsi vec je, ze v RC modelech nabijes baterku na max abys dlouho lital, kdezto v motorce se ty lifepo4 baterie nenabiji na max, ale na 80-90procent capacity.

Foggino> staci libovolna nabijecka na olovene bezudrzbove baterie agm/gel u ktere si pohlidas aby se nespustila desulfatace (pokud baterka neni KO tak si myslim, ze se automaticky nepusti u zadne) - ty specialni lithiove nabijecky se lisi tim, ze maji ten desulfatacni rezim vybrakovanej - mozna semtam maji lehce pozmene napeti, ale nejvetsi rozdil je v marketingovejch blabolech….

v motorce se ta baterka taky nabiji jako olovena… hlida se aby max napeti neprelezlo cca 14.5V .. to je vse.

Nabíjačka Li-Lion batérie CRF1000

21.3.2021 v 22:44 | Nahoru | #7
08M51-LIT-601 NABÍJAČKA LITHIUM BATÉRIÍ 145,00 €

Nabíjačka Li-Lion batérie CRF1000

22.3.2021 v 01:34 | Nahoru | #8
tady za petikilo bohate staci, jak psal assassin, jen si pohlidat tu desulfataci (tj nenabijet mrtvou baterku)

https://www.lidl-sho...gd-5-0-a1/p100315312

Nabíjačka Li-Lion batérie CRF1000

22.3.2021 v 16:40 | Nahoru | #9
CTEK XS 0.8

Naposledy editováno 22.03.2021 16:41:59

Nabíjačka Li-Lion batérie CRF1000

16.4.2021 v 07:27 | Nahoru | #10
Nabíječka baterií BS-BATTERY BA10 AUTOMATIC (včetně Lithium) 6/12V 1000mA, cena 1326 Kč s DPH

Nabíjačka Li-Lion batérie CRF1000

16.4.2021 v 08:50 | Nahoru | #11
Kromě toho, že souhlasím s Ananasem, tak nevidím důvod, proč si vůbec na litiovku nabíječku pořizovat. S tou litiovkou prostě na podzim zaparkuješ motorku a na jaře ji nastartuješ. Alespoň já nemám u motorky žádný klidový odběr jako mají auta. Maximálně když si hraješ s elektrikou, nebo máš alarm, postačí obyčejná nabíječka z lidlu za pětikilo. Jediná podmínka je, aby neměla tu desulfataci.

Nabíjačka Li-Lion batérie CRF1000

18.4.2021 v 20:07 | Nahoru | #12
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist