Téma: Nezavisle topeni - cina vs webasto/eberspacher
 
5.3.2021 v 22:02
Chodi sem spousta lidi ruznych profesi, takze je mozne, ze nekdo ma zkusenosti s montazi/provozem ruznych typu nezavisleho topeni.

Nasel by se nekdo kdo by dokazal srovnat original a cinskou kopii u horkovzdusnych naftovych topeni?
Cinani zaplavili aliexpres, ebay, ale treba i alzu svejma kopiema naftovejch topeni a cenovej rozdil je tak znacnej, ze bych skoro dokazal zaprit sam sebe a svoji nenavist k cinskemu kopirovani a poridit si cinana… (3k vs 20k)

idealne kdyby tu byl nekdo z oboru, cinana mi vymluvil, ja si koupil za 20k webasto a mel cisty svedomi

Diik

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nezavisle topeni - cina vs webasto/eberspacher

12.3.2021 v 09:04 | Nahoru | #1
Borntobewild> Nevim kterej moderni motor mas na mysli... ale ja jsem modernim autem ktere spatne topi jeste nejel.

Bufiky co vim tak maji diesely luxusnich aut.

A elektrickej prihrev je tam kvuli tomu aby to topilo nez se motor ohreje - no a to je opravdu velka veda - kus odporoveho dratu zapojeneho do zkratu, to se s jednoduchosti tepelneho cerpadla neda srovnat...

Ale jeste chvili popremejslej o ucinnosti klima vs ztratove teplo motoru... kdyz uz ti tolik zalezi kolik ti to zere pohonnych hmot...

Naposledy editováno 12.03.2021 09:22:44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nezavisle topeni - cina vs webasto/eberspacher

12.3.2021 v 09:23 | Nahoru | #2

assassin píše: Borntobewild> Nevim kterej moderni motor mas na mysli... ale ja jsem modernim autem ktere spatne topi jeste nejel.

Bufiky co vim tak maji diesely luxusnich aut.....

Tady se musim, ac nerad, Kerutova bratra zastat. Moderni diesly opravdu topi na hovno. Je to zpusobeno honem za maximalni efektivitou spalovani nafty, coz nevyhnutelne vede nizkym tepelnym ztratam. Proto maji ta naftova auta, u kterych to dava smysl (podle trhu, pro ktery jsou urcena) prihrivaky. Je to nutne k dodrzeni emisi. Bez prihrivaku by ten motor nejen topil pozde, ale hlavne by sam sebe ohrival moc dlouho a palil by tudiz moc nafty a neplnil emise - coz je zlocin.

(reakce na) Nezavisle topeni - cina vs webasto/eberspacher

12.3.2021 v 09:33 | Nahoru | #3
assassin> Meleš nesmysly. Nebo spíš, zase se hádáš z principu, aby ses hádal. Nikdo tu nemluví o účinnosti a spotřebě. Ta klima v tom autě už je a upravit ji tak, aby byla schopna i topit by stálo míň, než montáž toho odporovýho drátu, spínacích prvků, regulace a hlídání napětí. Ten odporový drát dá výkon omezený výkonem alternátoru. Ta klima by byla schopna dát výkon větší.
A jako sorry, mě moje mpička topí relativně dobře, ale když jsem měl turbodiesela, bylo to fakt peklo. I když Tobě to možná topí líp, než ostatním. Někde se to palivo, co propálíš navíc projevit musí.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist