globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přestavba vs "nová" motorka
28.2.2021 v 09:23
Zdravím, je lepší stará kvalitní motorka (například Honda) ze 70./80. let přestavěná dle mých představ nebo 2 roky stará motorka vyrobená v Indii, konkrétně Enfield Continental GT 535? Prestavba by mě paradoxně vyšla asi o 20 tisíc dráž a kdoví, jak by dopadla (i když od profíků) a jak taková moto prolejzá technickou taky netuším. Ale byla by na míru. Enfield je 1mistny a já chci 2mistny stroj, takže i ten by musel projít vymenou sedla a přidáním stupacek, coz nevim, jestli pak bude problém na STK. Prosím o rady zkušené motorkáře

Přestavba vs "nová" motorka

Skvělá odpověď, děkuji! 28.2.2021 v 09:28 | Nahoru | #1
Od RE ber ten dvouhrnek - Interceptor atd...když to vezmeš na firmu, tak to snad bylo za 165 bez DPH..přestavbu si máš udělat sám...každopádně jestli se tím borci živí, tak určitě jsou schopni to zlegalizovat...

Naposledy editováno 28.02.2021 09:31:55

Přestavba vs "nová" motorka

Skvělá odpověď, děkuji! 28.2.2021 v 09:33 | Nahoru | #2
Voľakedy sa viacej stavalo, výrobca heritage motorky neponúkal a bolo to ľahšie aj na STK. V dnešnej dobe má každý výrobca už heritage motorku, takže je čo vybrať. K tej staršej by som sa prikláňal možno z výnimočného dizajnu, či zvuku motora a výfukov /dnes to zvukovo obmedzujú/. Pre novšiu je výhoda snáď neporuchovosti, odpadnutie karburátora, možno lahšie zohnatie moderných pneu. Z môjho pohľadu by som išiel do novšej /možno s pár obmenami, zrkádlá, pancierové hadice, ..../ a viem že to po každej zime bez problémov naštartujem, nebudem mať problémy pri jazde v daždi či pri kontrolách.

Naposledy editováno 28.02.2021 09:33:42

1 reakcí na tento příspěvek Přestavba vs "nová" motorka

Skvělá odpověď, děkuji! 28.2.2021 v 10:05 | Nahoru | #3
stará kvalitní ze 70-80' let je trochu oximoron, nemyslíš?
mám dvě straší z 90' a už jsou s tím starosti...gumový věci, těsnění, x krát rozebíraný díly atd. A to jsme ještě neprobrali právě to STK. Prostě 40let stará mašina není na denní používání, eventuálně pro někoho kdo je zkušenej mechanik. Vyblejt se může kdykoli cokoli.

Kup ten novej dvouvál, pokud chceš Endfielda...GT nebo Interceptor... budeš mít aspoň 2 roky záruku...

Přestavba vs "nová" motorka

28.2.2021 v 10:38 | Nahoru | #4
dej sem nějaké foto te úžasné přestavby dle tvych představ...at víme jaký máš vkus....motorky ze 70 a 80 let se przní a mrzačí...to jen mnozí autoři se ( s flexou v ruce i v hlavě ) se mylně domnivaji, jak jsou osvíceni a výjimeční... a jiní jim to žerou

Naposledy editováno 28.02.2021 10:39:14

1 reakcí na tento příspěvek Přestavba vs "nová" motorka

28.2.2021 v 11:03 | Nahoru | #5
Ahoj, díky za rady. Asi teda půjdu do té 2 roky staré a upravím sedlo a pridam stoupacky. Na úplně novou nemám. Ta prestavba má více nevýhod. Trvá dlouho, stojí více, moto bude zastaralá, komplikace s stk a vlastně mi přijde i škoda ničit třeba peknou Hondu cb350 ze 79, když jich je cim dal méně. Tak zbývá už jen zjistit, jestli mi s upravou na 2 mistnou verzi projde ten Enfield stk, co myslíte?

Přestavba vs "nová" motorka

28.2.2021 v 11:14 | Nahoru | #6
Pokud jsi překvapený, že přestavba by tě stála víc, tak by možná nebylo na škodu promluvit si s někým, kdo už pár přestaveb dělal. Abys v tom nenechal kalhoty.
Přestavba (nemám na mysli nějaké dobastlení doplňků) znamená vždy značné výdaje a spousty hodin práce.
Výdaje na přestavbu se ti nikdy nemohou při případném prodeji vrátit. Musíš počítat s tím, že to děláš pro svou radost a vložené peníze se ti nikdy nevrátí.

Rozhodnout se musíš sám:
1/ Máš dost peněz, čas a chuť udělat si "vlastní" motorku s vědomím nejistého výsledku a její diskutabilní budoucí prodejnosti.
nebo
2/ Kup hotovou motorku, která se co nejvíc blíží tvým představám a "dotvoř ji" běžnými doplňky.

Přestavba vs "nová" motorka

28.2.2021 v 11:31 | Nahoru | #7
Ano , souhlasím raději novou než nějakou starou vránu. Nová se ti neposere ( neměla by ) a budeš jen lít benzín a je zde záruka.

(reakce na) Přestavba vs "nová" motorka

28.2.2021 v 12:09 | Nahoru | #8
Albi11> pokud je motorka 1-místná a není schválena pro 2 osoby STK neprojde....musela by se před návštěvou STK dodatečně schválit a změna technických údajů doplnit do TP.......enfield vyrábí i 2 místné motorky....

Přestavba vs "nová" motorka

Skvělá odpověď, děkuji! 28.2.2021 v 16:10 | Nahoru | #9
535 je psaná jako dvoumístná! Daj se dokoupit stupačky i origo sedlo. Za rok a půl mě čeká 1. STK (rv.2016), tak sem zvědavej co mi na to odborníci řeknou.

Naposledy editováno 28.02.2021 16:11:46

(reakce na) Přestavba vs "nová" motorka

28.2.2021 v 18:34 | Nahoru | #10

t_freedom píše: stará kvalitní ze 70-80' let je trochu oximoron, nemyslíš?
mám dvě straší z 90' a už jsou s tím starosti...gumový věci, těsnění, x krát rozebíraný díly atd. A to jsme ještě neprobrali právě to STK. Prostě 40let stará mašina není na denní používání, eventuálně pro někoho kdo je zkušenej mechanik. Vyblejt se může kdykoli cokoli.

Kup ten novej dvouvál, pokud chceš Endfielda...GT nebo Interceptor... budeš mít aspoň 2 roky záruku...



Podepisuju, ja uz jen kavicku

Přestavba vs "nová" motorka

1.3.2021 v 13:48 | Nahoru | #11
Pokud člověk zvádně rozříznout 2 4-válce a udělat z nich 6-válec, tak starší moto není problém:



Pro nás smrtelníky, pro které je výměna oleje challenge na půl dne asi nová motorka
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist