V průběhu se pokusím tomu dát nějakou formu, odkazy na zajímavé modely v prvním příspěvku, obsah atd.
Mame tu první vylepšení prvního příspěvku - seznam místních tiskařů s tiskárnami a SW co používají, je tedy případné dotazy možné směřovat přímo na clověka co má s danou technikou zkusenosti.
Nick - tiskárna/tiskárna - slicer - CAD:
Medved - Anycubic Predator - Prusa slicer - FreeCAD
assassin - Prusa i3mk3s/anycubic mono X - Prusa slicer/Lychee slicer - Catia V5
D.C. - Ender 3X - Prusa slicer - tinkercad
V_i_c_i - Ender 5 - Prusa slicer - AutoCAD
Koudy01 - Prusa i3mk3s - Prusa slicer - Rhinoceros 3D 6
Curtiss - Anet A8 - Repetier-Host/Slic3r - Rhinoceros
Twister - Zonestar z9m3 / Anet A8 plus /Tenlog Tl-d3 pro - cura - fusion 360 / Creo 3.0 (+cnc router)
Gilless - Geeetech i3B - Slic3r - Catia V5
Stráťa - Pruša i3mk3s + & MMU2S & Octoprint - PrusaSlicer - Tinkercad / Fussion360
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 3D tisk
Muze za to pry kontaminace vnitrni aktivni plochy sensoru-tzn. te referencni, v tvem pripade nejspis pri vyrobe.
Z principu je to generovane napeti u zirkoniovych sensoru funkci logaritmu podilu parcialniho tlaku kysliku referencniho ku merenemu plynu. (Krat nejaka konstanta zalozena na molarni plynove konstante a Faradayove konstante. Urcite vygooglis vzorec.) Takze podil tlaku vyssi nez 1 znamena take kladne napeti. Parcialni tlak odpovida zjednodusene receno koncentraci kysliku v plynu.
Podstatou je, ze aby mohlo byt generovane napeti zaporne, znamena to, ze sensor snima vyssi parc. tlak kysliku v merenem plynu, nez v referencnim (coz ma byt venkovni vzduch ktery ma pristup dovnitr aktivni plochy sensoru). Coz neni normalne mozne, za predpokladu ze na to teda nefoukas treba autogenem s prebytkem kysliku. V aute urcite ne.
Jedine (logicke) vysvetleni je, ze vnitrni povrch sensoru je kontaminovany a blokuje aktivni plochu od pristupu referencniho vzduchu a v nem obsazeneho kysliku.
Bez zaruky, prodavam jak jsem nakoupil.
btw:Rozdilne hodnoty indikovane diagnostikou v aute a rucne voltmetrem muzou vychazet z ruzneho elektrickeho zatizeni vystupu toho sensoru. ECU ho zatizi "prizemnenim" treba nejakym odporem, nebo v tomto pripade treba i zaclampuje nejakou ochranou proti prepolovani.... coz ty v ruce nedelas - protoze je to relativne mekky vystup, tak ecu to stahne na nulu, pricemz meri s par mV offsetem.
Naposledy editováno 08.11.2021 11:14:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 3D tisk
Je pravda, že s odpojeným senzorem je na svorkách od ECU něco přes 4 volty, ale to může být nějaké univerzální napětí, který si ECU samanastaví, když zjistí, že je sensor odpojen úplně. Tak díky moc, večer mrdnu na reklamační protokol razítko a budu chtít novej senzor. Chtěl sem se ujistit, než to definitivně pošlu zpátky, nejsem v tom kovanej.
Díky moc!
EDIT gramatika
Naposledy editováno 08.11.2021 12:13:35