globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Motorka na dojíždění do práce i výlety
Ahoj, rád bych se poradil s vámi zkušenějšími.

Co řeším: Jezdil jsem řadu let na skútru Yamaha Majesty 250. Vloni jsem si koupil funglovku Kawasaki Versys 650 . Zajel jsem na ni do Rakouska, pojezdil kolem Ostravy.

Budu se stěhovat a čeká mě denní dojíždění do práce 60 km převážně po dálnici + jízda po Ostravě . O víkendu se rád sem tam projedu a párkrát do roka vyrazím s báglama někam u nás i do zahraničí. Versyska je na dlouhé cestování pohodlná, v pohodě motorka. Na každodenní dojíždění, jízdu po městě a projížďky po okreskách mi ale přijde zbytečně velká, těžká (217 kg) a trochu neohrabaná . Uvažuju, že bych ji prodal a koupil si něco menšího, s lepší spotřebou a zábavnějšího. Ale co?

Líbí se mi třeba Tracer 700, Leoncino 500 Trail, KTM 390 Adventure a taky naháče, hlavně ty s kulatým světlem jako je SV650 , nebo CB 650R . Vím, že jsou to dost odlišné motorky. Proto jsem tady a proto bych se rád zeptal vás. Věřím, že spousta lidí tu řešilo podobnou situaci a vybírali. Budu moc rád za vaše postřehy, rady, tipy... Předem díky a pěkný den.

PS: Ještě dodám, že jezdím bez baťůžku . A možná taky to, že mi na Versys 650 trochu vadí, že docela cuká - hlavně při podřezování a brždění motorem.

Naposledy editováno 05.02.2021 17:56:46

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka na dojíždění do práce i výlety

11.2.2021 v 16:27 | Nahoru | #1

Codo píše: Mimochodem k tomu posedu - na motosalónu jsem si oseděl všechny hondice a pod prdelí mi byla nejpříjemnější 750. Tam se to lámalo.. Proto ji mám nakonec doma, že Je to moc příjemná motorka.

Ono si to treba vyskúšať aj počas jazdy - ja som raz mal možnosť porovnať Africu a NC750X a hoci mala NC pohodlnejšiu sedačku (Africa v tomto moc nevyniká), na rozbitej ceste sa zasa prejavilo pruženie. Vo všeobecnosti, aspoň čo sa týka cestovných endúr, rozdiel v odpružení a podvozku medzi 600/700 a 800+ zodpovedá rozdielu v cene, aký majú, teda 200-225 a 300+.

(reakce na) Motorka na dojíždění do práce i výlety

11.2.2021 v 18:04 | Nahoru | #2

Metric píše: Ono si to treba vyskúšať aj počas jazdy - ja som raz mal možnosť porovnať Africu a NC750X a hoci mala NC pohodlnejšiu sedačku (Africa v tomto moc nevyniká), na rozbitej ceste sa zasa prejavilo pruženie. Vo všeobecnosti, aspoň čo sa týka cestovných endúr, rozdiel v odpružení a podvozku medzi 600/700 a 800+ zodpovedá rozdielu v cene, aký majú, teda 200-225 a 300+.



Je to tak. NC není motorka na tankodrom. Jezdím na verzi S, teda silniční, a na normálních silnicích je odpružení úplně v pohodě. Myslím, že i pro verzi X platí totéž. Opravdový cenduro to podle mě není. "Zadání" od autora vlákna ale je "po městě a na dálnici"
Jinak jestli má Africa horší sedlo než enco, tak už fakt nevim, co v tý hondě vyváděj?! Origo na NC je tak do dvou set km, pak už nic moc. Vyhodil jsem proto to origo sedlo do prdele a koupil od SHADu, je to určitě lepší.

Naposledy editováno 11.02.2021 18:05:50
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Budiky Suzuki SV 650 Treable 6 Dnes v 14:43 Mňojo
Oblíbené téma po 1001 - co na začát... [1, 2] Honda CBF 600N, Yamaha XJ6, Honda CB 500X, Honda CB ... Burdin 39 Včera v 11:20 Koudy01
kawasaki versys 650 - chcípání Kawasaki Versys 650 aklenot 1 30.4.2024 v 09:30 Krautkopf
Versys 650 - error code 32 "subthro... Kawasaki Versys 650 RiosCZE 3 29.4.2024 v 15:08 Krautkopf
Připojení navigace Kawasaki Versys 650 Kuba1369 9 27.4.2024 v 09:12 Woodpec


TOPlist