globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: STK - chystaná novinka
 
24.1.2021 v 11:16
Špatné zprávy pro milovníky laďáků. KLIKNI ZDE

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK - chystaná novinka

25.1.2021 v 20:33 | Nahoru | #1
Metric> Ty si pleteš schvalovací proces a statickou kontrolní metodu.
Podobně při emisní zkoušce ti na autě strčí sondu do výfuku a je jedno, jestli auto má Euro2 nebo Euro5 - naměříš stejné hodnoty u obou. Emisní zkouška má za úkol odhalit nefunkční katalyzátor, lambdu nebo jinou podobnou závadu v emisním systému.
Zkouška hluku má za úkol odhalit vykuchaný nebo poškozený tlumič výfuku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK - chystaná novinka

25.1.2021 v 20:42 | Nahoru | #2
Kohlstein> Oprav ma, keď sa mýlim, ale pokiaľ viem, prebieha to takto:
1) Schvaľovanie - po zostavení motorky (nejaká predséria, prototyp, neviem) sa odmeria dynamický hluk (pri jazde) stanoveným postupom; v súčasnosti je vrchný limit 80 dB, viac to nesmie mať. Určia sa maximálne otáčky a na ich polovici sa odmeria hluk statický, rovnako zasa na to určeným postupom. Tieto hodnoty sa zapíšu do papierov, ktoré sa budú pridávať k žiadosti o schválenie, a potom budú zapísané v každom TP pre jednotlivé exempláre.
2) Skúška hluku - pri otáčkach uvedených v TP sa (rovnakým postupom ako v prvom prípade) odmeria statický hluk. Ten sa potom porovná s hodnotou uvedenou v TP.

Dôležité je, že pri skúške nemusíš stanovovať otáčky, pri ktorých merať, ani úroveň hluku, s ktorou sa to má porovnať, pretože tie sú už stanovené v bode 1.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist