3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Litr bude
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Litr bude
Jasně že musí mít technický oddělení .
Jako když se nad tím zamyslíš, tak jenom udržet blbýho dvoutakta ve výrobě je záhul. Holt světla, tachometry a elektroniku vyráběl původně PAL a ten už prakticky neexistuje, takže se musí najít náhrada. Světla ještě v devadesátkách vyráběl Satrurnus, ten snad už taky neexistuje. Přepínače, co si pamatuji, tak krabičky naše a na vypínačích bylo napsáno "DDR"... takže ty už taky asi neexistují. A takto by se dalo pokračovat. Takže minimálně tam musí být pár odvážlivců, kteří postupně vymýšlí, jak ve výrobě nahrazovat to, co už původní výrobci prostě nedodávaj. Smutné, ale nejspíše je to tak, pač nenajdeš dva roky po sobě stejné motorky.
No a ten litrovej motor a motocykl přeci taky musí někdo vyvíjet... alespoň udělat pro výrobu pár skic na hajzlpapír které zajistí, že to třeba půjde na venek smontovat a vyfotit do knížky . Ale kolik jich tam na toto je, to nemám tušení .
assassin píše: Sofía> Tam maj nejaky technicky oddeleni? A ti vyviji co? Ty nalepky co lepi na cinany? Nepotrebujou lidi? Ze bych si na nakej cas odpocínul... podle vysledku se tam konstrukteri nepredrou
Jestli to je ta stejná chráněná dílna co vyvinula Jawu Retard a Jawu Bastard, tak věřím tomu, že i ty nálepky jsou pro ně hodně náročné.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 12 | 8.1.2022 v 17:43 Gahan37 |