bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zpět k moto po 20ti letech přestávky
3.1.2021 v 11:36
Zdar, dokola omilané, plánuji se vrátit k motorce na projižďky po jihočeském kraji, možná i dále. Je mi 45let opravneni full A. merim 185 a 85 kg, svuj moto zivot jsem zakoncil na ČZ180 před 20ti lety. Zamilovlal jsem si znacku Royal Enfield a model Interceptor 650 Twin. Mam rad retro a motor musi byt videt a nejlepe strbrny :) Tu moto vzhledove miluji :) Myslite, ze tato kubatura je vhodna pro navrat? po tech letech se tak nejak povazuji za zacatecnika, bojim se vahy motocyklu a tak nejak se bojim bouracek :) ale trocha sebereflexe u moto neuskodi ne :) Mam dve deti a nechci aby kvuli me moto prisli o tatu. Ale to preci meni pravidlo a zivot mi muze pokazit uplne neco jineho. Vim kazdej rekne tak to rovnou zabal :) Je to dano tim ze proste clovek jak na tom dlouho nesedel a tak nejak zapomel jaky to je to pocit jet treba 90 :) Mozna ze to prvnim otocenim plynu hned opadne. Taky se mi libi R. Enfield meteor 350, ktery ma v tomto roce prijit. Jasne asi by byl dobry na seznameni, je lehci. Ale jak kazdej rika ten vykon te brzo omrzi a budes chtit vic, na silnejsim se da jet pomalu a s rozmyslem vzdy, obracene uz to nejde. Rozpocet mam 200tis i s hadrama.
Co myslite? Trchu se ubtoho Enfieldu bojim servisu nejblissi je 150km daleko tak vubec nevim jak se to resi, nebo i bezny servis muze delat kdejaka firma co moto trochu rozumi, nebo vsichni co si nedelate servis sami jezdite do autorizaku? Pod fichtlem a ČZ clovek musel se sroubovakem skoro porad. 15let jsem delal ser. technika v jinem oboru a pri pohledu na sroubovak je mi uz spatne, jsem linej, nemam rad problemy chci mit beztarostny zivot a proto preferuji novy stroj.
Mimo jine nevite kdo rozumi RE v jih. kraji nebo v ČB?

Naposledy editováno 03.01.2021 12:16:38

2 reakcí na tento příspěvek Zpět k moto po 20ti letech přestávky

20.1.2021 v 23:01 | Nahoru | #1
Ahoj.
Riešil som obdobne ako ty pred 4 rokmi, dokonca sedia skoro aj miery (45r, 83kg/183cm). Hneď prvú sezónu som od dubna do podzimu prešiel cez 3 motorky od slabšej k silnejšej, aby som skončil na poctivej kovovej klasike triumph thunderbird 900( r.1998)Ono z mňa akonáhle som získal sebaistotu, tak mi ten výkon prostě ( aj na 750ccm) chýbal. Tých 900 je akurát, a aj keď z 90% využívám tak 50% výkonu, tak pre tých zbylých 10% percent mám v zálohe ustajnené koniky. A tiež milujem klasické poctivé železné moto s pohľadom na krásny motor...
Aj preto som skončil u TB 900. Spoľahlivosť po 10 tis km /4roky 200%( to já som zachráňoval kámošov na zanovnych moto,keď im odyšla baterka či došiel benzín a ja som vytiahol štartovacie kabely alebo odpustil benzín z nádrže ,
Bežná udržba ma baví si ju robiť sám (postupne so servisným manuálom a za pomoci rad na medzinárodnom fóre som sa s totálneho amatéra stal celkom zručný mechanik samouk a získal som priateľov ( bohužia sa s väčšinou nikdy nestretnem,keďže sú členovia triumph komunity roztrúsený po celom svete)
A moto mi už na cene neklesá, skôr naopak.
Ale koľko ľudí, toľko chutí a tak šťastnú ruku pri vybere.
Ja som sa trafil s o čierneho na 3.pokus.

(reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky

21.1.2021 v 15:05 | Nahoru | #2
turkpet1>

(reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky

21.1.2021 v 15:10 | Nahoru | #3
turkpet1> ...ještě jsem se zapomněl pozeptat , co jsi měl za mota než jsi skončil u thunderbird 900 ?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist