Co myslite? Trchu se ubtoho Enfieldu bojim servisu nejblissi je 150km daleko tak vubec nevim jak se to resi, nebo i bezny servis muze delat kdejaka firma co moto trochu rozumi, nebo vsichni co si nedelate servis sami jezdite do autorizaku? Pod fichtlem a ČZ clovek musel se sroubovakem skoro porad. 15let jsem delal ser. technika v jinem oboru a pri pohledu na sroubovak je mi uz spatne, jsem linej, nemam rad problemy chci mit beztarostny zivot a proto preferuji novy stroj.
Mimo jine nevite kdo rozumi RE v jih. kraji nebo v ČB?
Naposledy editováno 03.01.2021 12:16:38
2 reakcí na tento příspěvek Zpět k moto po 20ti letech přestávky
Začínám na INT třetí sezonu, mám tam teda navěšený různý blbiny, ale ukazatel kvaltů mě fakt ani nenapadl. Možná je to tím, že jsem zvyklej jezdit na strojích, na který by se většina z vás ani nedokázala posadit, natož nastartovat a odjet.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky
sardel píše: Teda, nechci prudit, ovšem pořád zůstává základní otázka: proč? TVL, sto let se jezdilo bez ukazatele kvaltů a najednou je to problém pro "větší motorovou koloběžku"? Chápu u okruhovky, ale u ádvojkovýho výletního pseudoveterána?
Začínám na INT třetí sezonu, mám tam teda navěšený různý blbiny, ale ukazatel kvaltů mě fakt ani nenapadl. Možná je to tím, že jsem zvyklej jezdit na strojích, na který by se většina z vás ani nedokázala posadit, natož nastartovat a odjet.
A proč jezdit na motorce, když se 5000 let jezdilo koňma?
To samý otáčkoměr, kdyby nebyl, nechyběl by mi. Ale máš ho v autě, na motorky se dává... Prostě někomu to přijde dobrý.
Naposledy editováno 16.01.2021 12:46:17