Ale k věci- zub na rozetě skoro nepoznas. Běžně se laboruje s kolečkem na motoru o zub do plusu nebo mínusu, tam to umocní prevodovej poměr. Pokud je u motoru místo,zkusil bych napřed o zub větší kolečko.
Rozetu bych zkoušel alespoň o tři zuby, aby to mělo znatelnej efekt.
2 reakcí na tento příspěvek Výměna zadní rozety
Kohlstein píše: Tři zuby vzadu jo, ale tím to neskončí, další téma bude: Dá se nějak zkrátit řetěz?
Čau, ono by najlepšie bolo , keby sa k tomu vyjadril , teda nie k téme , ale k tej zmene prevodu niekto kto takú motorku má a skúsil to. Neviem, či tá ina nemá náhon na tacho z prevodovky. Lebo keď má tak mu to ukáže menej ako v skutočnosti ide. .Ináč či jeden zub menšia, alebo tri zuby menšia tak podľa mňa je to blbosť, to sa ale zakladateľ témy nepýtal. Ten sa asi nudí a vymýšľa lebo je zima.
1 reakcí na tento příspěvek Výměna zadní rozety
1 reakcí na tento příspěvek Výměna zadní rozety
Po technické stránce není úplně správně dávat novou rozetu na zaběhlý řetěz, ale nic hrozného se asi nestane. A musíš si změřit, zda ti to vyjde.
A jinak, teda 1 zub na zadku skoro nepoznáš.
Naposledy editováno 01.01.2021 21:55:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna zadní rozety
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna zadní rozety
Nevím, nezkoušel jsem to. Jezdím po normální silnici v běžném provozu. Nejsem magor, abych jezdil přes 200 po pražském okruhu.
Nejde o rychlost. Při té cestovní rychlosti 120kmh to místo asi 7 tis točí 5 a něco, což je příjemnější, pohodlnější. Spotřeba klesla asi o půl litru.
Jasněže na závodění to není. Na rozjezdu ztratím asi 2 desetiny
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna zadní rozety
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna zadní rozety
Na 6tku to teď točí při 120 přes 5.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna zadní rozety
docela bych na toho tvyho bandita nekdy kouk jaxes na tom vyradil BTW zejtra zas mozna akce studna ...ale nevim jestli se mi bude chtit, jednak ma snad prej snehoprsit, a druhak hraje sparta s libercem, dilema,.. otazka je jak to takticky nadnest cloveku kterej si mysli ze se hokej hraje na polocasy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna zadní rozety
Mě vrabci na střeše vycvrdlikali něco o kolečku z aliexpresu.
Ty u tý dváci řešíš jinou situaci. Mohla by jet rychleji, páč motor na to výkon má, ale při té maximálce už točí tolik, že klesí točivý moment, nebo dokonce se motor dostává za hranici povolených otáček, případně zasáhne omezovač.
Já jsem to řešil z důvodu, že: motor pracuje neúčiněji zhruba při 85% zatížení. S kratším převodem pracuje při udržování cestovní rychlosti třeba na 40% zatížení. Pokud snížím otáčky delším převodem, dostanu se třeba na 75% Sníží se mi spotřeba, motor míň hřeje, míň se opotřebovává, míň řve a vypouští míň sraček.
(nj, jsme na morave trochu pozapomeli ze zrovna nejedem fronterou a lehce prokrosili zvorany pole, no )
jo, a ja zas slysel pohadku jak se marenka s jenickem propadli do koupelny skrz strechu, tak zejtra mozna uvidim i nasledky
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Přední brzda Suzuki Inazuma 250 | tripbiker | 3 | 19.10.2022 v 13:08 tripbiker |
Koukám po moto Malorážce [1, 2, 3] Suzuki Inazuma 250, Benelli BN 302, BMW G 310 R, Ben... | jira123 | 72 | 27.7.2022 v 17:48 Matess727x |
dílenský manuál Suzuki Inazuma 250 | lucík74 | 4 | 11.4.2020 v 23:59 zdenysrx6 |
A2 dilema Suzuki Inazuma 250 | Fulham | 18 | 10.1.2020 v 18:31 mito7 |
Registr moto -počty malorážek KTM Duke 200, Suzuki Inazuma 250, Honda CBR 300R, Ho... | bledemon | 0 | 21.11.2015 v 18:07 K660S |