Požadavky jsou jasný -
musí to mít minimálně 2 řady sedaček (5 míst)
klimu a topení včetně rozvodu dozadu, aby se v to dalo jet v zimě (mám osobní zkušenost, v klasický dodávce sem jel v zimě na ukrajinu a vepředu bylo na tričko a v druhý řadě mráz)
ideálně prodloužená verze LONG - aby za 2. řadou byly ještě cca 2 metry místa
výška normální
samozřejmě aby to nerezlo a moc se to nesralo
musí to v 5 lidech nějak jet - 100 okresky, 140 dálnice
nejezdim moc, ročně kolem 15 000 km
Cenovej strop mám kolem 200 000 kč s přihlášením atd
Adepty jsou
Opel Vivaro, Movano
Renault Traffic
možná Ford tranzit Custom
Ale určitě nechci T4 a T5
Má někdo přehled o motorech u toho rencka a opla? Co je vyloženě vyhlášenej křáp, co jakštakš funguje, jakou kubaturu atd.
Nebo napadá někoho jiná alternativa?
Díky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Výběr dodávky
Pokud samozřejmě jseš řemesník a budeš vozit náklad denně, pak jo.
Borntobewild píše: Hele a na co to vlastně plánuješ používat? budeš trvale vozit náklad? spát v tom? Slušný MPV seženeš levněji, bude pohodlnější, v lepším stavu, lepší jízdní vlastnosti, menší provozní náklady a když potřebuješ vézt náklad, připřáhneš přívěs.
Pokud samozřejmě jseš řemesník a budeš vozit náklad denně, pak jo.
Co je ti po tom, na co to chce.? I kdyby mu to jenom stálo na ulici, tak se ptal na "Má někdo přehled o motorech u toho rencka a opla? Co je vyloženě vyhlášenej křáp, co jakštakš funguje, jakou kubaturu atd."