bmw_r1300gs_cartec

Téma: Srbsko a Bosna 3 a 4 týden v červnu
1.12.2020 v 20:57
Zdravím pánové a dámy,
Chtěl bych vyjet v druhé polovině června - pokud to koronasituace dovolí, na takový víceméně okruh po Srbsku a Bosně.
Letos jsem měl naplánovanou Bosnu,ale upustil jsem od toho. Vím, že chlapi normálně cestovali a poměrně bez problémů, ale nechci to příliš lámat přes koleno. A poněvadž je to můj první velký cestovatelský počin, rád bych měl nějakého parťáka/parťáky, co už mají něco za sebou, a přidali by se. Klidně i člobrdu, co pojede poprvé, aspoň bude sranda. Ještě nemám přesně určenou trasu a tak bych si i nechal poradit.Četl jsem tady spoustu cestopisů, takže nějaké tipy mám, a sbírám tu i rady na cestu - kudy jet, přes jaký přechod, co ssebou atd atd. Mám Hondu CBF 600S, takže všechno po silnici, i když vím, že tam, kde by měla být silnice, bude občas šoto ... A jsem 55 , takže jízda na pohodu. Je to hodně dopředu, je mi to jasné a do té doby může být všechno 100x jinak , ale kdo byste měl zájem, tak napište.
Budu si brát i stan a spacák, chtěl bych to vyzkoušet i na divoko, ale pokud bude možnost raději zvolím chatku v kempu, nebo penzion. Mám zhruba takovou představu - hned ráno se vyjede, bude nějaký čas na přesun, dojedeme, ubytujeme se, projdeme město/památky/zajímavosti , večer jídlo, pokec, pár piv, spát a ráno nanovo. Nevím, jestli to nebude co se týče času moc utažené, ale chtěl bych toho za 14 dní stihnout co nejvíc. Druhou polovinu června volím proto, že mi to tak vyhovuje skrz práci - budeme v letní odstávce, a za další podle jiných cestopisů a informací by nemělo být jestě takové vedro. Snad jsem to napsal všechno, možná si ještě na něco vzpomenu.
Takže - kdo byste měli eventuelně zájem, napište

Naposledy editováno 01.12.2020 22:04:23

2 reakcí na tento příspěvek Srbsko a Bosna 3 a 4 týden v červnu

2.12.2020 v 17:18 | Nahoru | #1
Toto asi treba riešiť týždeň pred odchodom. Do týždňa táto téma zakape a asi pochybujem, že niekto už teraz vie, že presne 20.6. o 6:38h vyrazí na juh. Ako keby to bola cesta po USA, chápem, že si teraz kúpiš letenku, ale výlet 1000km od domu riešiť 6 mesiacov dopredu je zbytočné.
Bol som len v Bosne, aj divoké stanovanie /ťažko sa hľadá kľudný úsek, lebo na konci každej cesty je nejaký dom na samote/, najkrajší úsek pre mňa Bugojno-Kupres-Šuica-Rumboci.

Naposledy editováno 02.12.2020 17:19:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srbsko a Bosna 3 a 4 týden v červnu

2.12.2020 v 17:49 | Nahoru | #2
nevo7> já taky rád plánuji cestu do předu. Je dobré si vše důkladně připravit a nasbírat dobré rady. Já už přesně vím kam pojedu 12.6.2021.ale nevím, jestli 6:38 , nebo 6:39