Zajímavé tady, no já jsem vzdáleně podobný případ ale zatím jen obhlížím a nenašel jsem důvod zakládat svoje vlákno. Já teď (ve svých za půl roku 18) lituji ze jsem si neudělal řidičák už v 16, toto společně poprvade nemame, od začátku by mne nenapadlo ze bych řidičák nechtěl. Vím že se zkušenostmi jen z fichtla a simsona si nemuzu moc vyskakovat. Ale plán zatím vypadá tak ze si společně s autem udělám i A2 a do těch 35kW už se těch strojů přece jenom vleze více. Pokukuji se po endurech ale spis takových jako (v zahraničí, mám pocit ze u nás se to téměř nepoužívá) dualsportech, neví v těch mezích. Asi to bude znít hodně nesmyslně. Ale njeruzovejsi představa je nějaké enduro typu suzuki drz 400 (pouze jako příklad) polní cesty za barakem, takže ježdění po polních cestách a tak ale žádné hard enduro šplhání někde, ale zároveň aby to bylo na značkách sešlo se někam dojed, úplně nejlépe s tím ze by do budoucna byla sada motardovych kol. No jsem zvědavý s jakými názory a poznatky se tu setkam, jsem otevřen všem názorům. Představa je taková ze buď enduro nebo dualsport na blbnutí v přírodě ale také (nejlépe s jinou sadou kol. Samozřejmě neprehazovat ob den) schopnost občas dojet někam normálně po silnic tak víceméně do 30km. Homologace pro dva a stupacky (vím ze to nebude pohodlí) by se na to občasné nouzové převezeni druhé osoby hodilo. Takže něco na takové smíšené využití.
Proč to vlastně píšu?
S touto myšlenkou si prohrával už dlouho a budu jedině rad pokud my někdo zkušenější pozadí nebo přidá svůj poznatek a tak podobně.
(Asi čekám i odpověď ať radši auto, ale přeci jenom tu motorku na občasné pobavení bych také rad a koupě auta asi nebude připadat v úvahu)
Takze předem všem díky za určitě věcné a zajímavé poznatky, rad si rozšířím obzory.
Děkuji
(snad moc neotravuji takovými úvahami, pokud ano dejte vědět něco s tím udělám)
Naposledy editováno 27.01.2021 01:09:09