megamoto_megaparts_leden





Téma: Zvýšení výkonu Ducati Monstera 1100 (Chiptuning)
Zdarec
Přemýšlel jsem že udělam chiptuning na své hondě cr-v a narazil jsem že provádí taky úpravy motorek.
U Ducati Monstera 1100 slibují nárust výkonu z 95k na 105k a kroutáku z 103nm na 115nm za 4312Kč což mi nepříjde špatný.

Otázka je zdali je to realné a jak to ovlivní životnost motoru? Má někdo zkušenosti chiptuningem u motorek případně u aut?

Díky

Chiptuning Ducati

Předchozí
1 2 3 4
Následující

(reakce na) Zvýšení výkonu Ducati Monstera 1100 (Chiptuning)

25.11.2020 v 10:23 | Nahoru | #91

t_freedom píše: assassin> twl, a už to řešíme zase jinde ... ne, Siemens to má jinak... ale to jsem mu psal...s MM ECU je to přístupnější ...



jj takze vlastne rada nepouzitelna … ale ja jsem blbec….

Zvýšení výkonu Ducati Monstera 1100 (Chiptuning)

25.11.2020 v 10:24 | Nahoru | #92
jen teda kdyz uz jsem to nacal jinde… tak treba pro murkina, aby tusil o cem se ti dva kreteni hadaj>

… asi uz mi to doteklo, tzn mechanicky rozhodis klapky proti sobe (rozhozeni synchro) - zadni se otevira min, takze na to mnozstvi paliva co dava jednotka tam jde min vzduchu. A bypass je klasickej obtok, tzn na volnobeh zaskrtis ten vic otevrenej predni valec aby sly ok na volnobeh - no hodne sverazny pristup….

tzn je to na volnobeh synchronizovany obtokama klapky, jak se klapky oteviraji tak se synchro rozhodi protoze nejdou klapky stejne… a tim se teda "obohati zadni valec"

Naposledy editováno 25.11.2020 10:30:11

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu Ducati Monstera 1100 (Chiptuning)

25.11.2020 v 10:26 | Nahoru | #93

Anti píše: Murkin> U vzducháče jsem si to zdůvodnil rozdílem v chlazení,ale u vodníka? Díval jsem se na originální mapy a říkal si že takový rozdíl v tom být nemůže. Tak jsem mrsknul přírubu na lambdy v místě křížení svodů. A pak jsem se divil že se s tím nemůžu domluvit. I Pepoš psal to samé. Takže teď obcházím mašinu a hledám optimální místa za každým válcem



I u vodnika tam je rozdil - ostatne se to tam snazej casto resit uz v chladicim okruhu - treba TL ma v hadici ktera vede do predniho valce vlozene zuzeni aby chladil mene….

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu Ducati Monstera 1100 (Chiptuning)

25.11.2020 v 10:50 | Nahoru | #94
assassin> tak já si hlavně myslím, že naše motory, myslím tím 999 mají mapu a dávku pro každej vstřik jinak. Sice asi ne na základě labdy na každým svodu, ale stejný pro oba vstřikovače to tam není...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu Ducati Monstera 1100 (Chiptuning)

25.11.2020 v 11:00 | Nahoru | #95
assassin> A můj to má naprd. Zadní válec má k termostatu tak třikrát delší vedení než předek. A ještě k tomu termostat na 63 stupňů.
t_freedom: nejen palivovou,ale i předstihovou..

(reakce na) Zvýšení výkonu Ducati Monstera 1100 (Chiptuning)

25.11.2020 v 11:12 | Nahoru | #96

t_freedom píše: assassin> tak já si hlavně myslím, že naše motory, myslím tím 999 mají mapu a dávku pro každej vstřik jinak. Sice asi ne na základě labdy na každým svodu, ale stejný pro oba vstřikovače to tam není...



To je jasny, ostatne asi jako kazdej v2 se vstrikovanim co jsem zatim videl. Prave proto mi prijde zvlastni tuhle mapu kterou nekdo udelal pro kazdy valec zvlast rozhodit tim, ze pootocim proti sobe klapky...
Ona moje 999 nejspis ani lambdu nema ne? To co psal murkin bylo udelat navarky na sirokopasmovy lambdy, podle kterych to ladi, po ladeni se vyndaji a daji se tam zaslepky.
V serii ty lambdy jsou skokove a ladi stechiometrickou smes na volnobeh (respektive v closedloop rezimu) ..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu Ducati Monstera 1100 (Chiptuning)

25.11.2020 v 11:17 | Nahoru | #97

Anti píše: assassin> A můj to má naprd. Zadní válec má k termostatu tak třikrát delší vedení než předek. A ještě k tomu termostat na 63 stupňů.
t_freedom: nejen palivovou,ale i předstihovou..



Dylka vedeni by nemusel byt zas takovy problem, kazdopadne tobe tyhle pokusy jdou, muzes si udelat teplomery pro kazdej valec zvlast... do vodniho kanalu treba a doladit skrceni aby jely na stejne teplote...

U TL bylo v prvnim rocniku jednookruhove chlazeni a termostat co zacal otevirat na 45stupnich (tzn nejspis taky 60C) ... po svolavacce menili termostat za 80C ... a v dalsich rocnicich presli na dvouokruhove chlazeni... tzn probiha tam nejaky vyvoj, neni u novejsich rocniku tveho modelu taky nejake vylepseni?

1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu Ducati Monstera 1100 (Chiptuning)

25.11.2020 v 11:18 | Nahoru | #98
Nehadejte se dyt je to uplne jedno.
Kdyz to nekomu vyhovuje, jak si to sam udelal, jeho vec. Ja, kdyz si za to reknu penize, tak to musim odevzdat A1 a dat tomu max peci.

(reakce na) Zvýšení výkonu Ducati Monstera 1100 (Chiptuning)

25.11.2020 v 11:39 | Nahoru | #99
Murkin> My se nehádáme,vedeme plodnou diskuzi
Tyhle vlákna (pokud se zrovna neprobírá čipování traktorů) jsou jeden z mála zdrojů informací o této problematice.
A díky že občas pustíš něco ze svého know-how

Assassin: Experimenty už proběhly,výsledek nevalný. Rozlouskl jsem "domeček" termostatu a zjistil že tak malý termostat se běžně neprodává. Po laborování jsem sehnal termostat z Gilery GP 800 nebo jak se ten skútr jmenuje. Provedení "domečku" obdobné, termostat 83 stupňů. Bohužel odbočka k zadnímu válci byla zeslabená, takže při normální jízdě cajk,v kolonách i kilo dvacet ( ne na tachu). Takže pokorně zpět originál,co se dělá furt stejně . Aktuální kus je z Multice 950. Úkol na zimu je jasný-do domečku Ducati nacpat termostat z Gilery.

Naposledy editováno 25.11.2020 11:41:57

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu Ducati Monstera 1100 (Chiptuning)

25.11.2020 v 11:47 | Nahoru | #100
assassin> tak já mluvil o první "JZD" stage změny motormagementu ... fleshnutí ECU a doladění vzduchu ...to s tím rozhozením klapek je jediná možnost, když nemáš...JZD stage II: (který má třeba tady Mambo)
- Editor mapy motormanagementu...
- Testastretta má i to vrtání pro CO sondy...ale nevím jestli jsou lambdy tak malý a nemusí to bejt větší...

Murkin> my se nehádáme, mi si takhle s Honzou píšeme furt a vlastně normálně... víme že se v psaným textu nechápem a nesnášíme

Naposledy editováno 25.11.2020 11:48:00

(reakce na) Zvýšení výkonu Ducati Monstera 1100 (Chiptuning)

25.11.2020 v 11:55 | Nahoru | #101
t_freedom> JZD stage jedna pro mě byly první jednotky vstřikování. U Duc tuším 16M . Jediná možnost úpravy byla výměna predehranýho švábu. Byl jsem tenkrát hodně zklamaný.

(reakce na) Zvýšení výkonu Ducati Monstera 1100 (Chiptuning)

25.11.2020 v 12:00 | Nahoru | #102
t_freedom> no jdu se kouknout jak na tom je moje sw/hw vybaveni co se tyka uprav u duc… nejak zatim stale nebyl cas…

zavity jsou jine...

(reakce na) Zvýšení výkonu Ducati Monstera 1100 (Chiptuning)

25.11.2020 v 12:11 | Nahoru | #103

t_freedom píše:
- Testastretta má i to vrtání pro CO sondy...ale nevím jestli jsou lambdy tak malý a nemusí to bejt větší...


To budou nějaký M10x1 nebo tak něco. Musíš si vyrobit přechodku.
U Duc by mělo fungovat volně dostupný GuzziDiag a na úpravu map TunerPro.

1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu Ducati Monstera 1100 (Chiptuning)

25.11.2020 v 16:17 | Nahoru | #104
Pro Sašu-V roce 09 jsem koupil moji Milušku.Ta už měla koncovku Termignoni a ta byla ze sady-koncovka+ridici jednotka-airbox(jen vrchní dekl).Miluška se dost hřála,volnoběh byl nepravidelný,dost to při dojíždění zdechalo a hlavně pro mě byl zvuk velice mizerný.První co jsem koupil byly svody bez katu+kn vzduchový filtr.Starty se změnily o 100 procent!!!To byla veliká paráda.Topení motoru taky velice k lepšímu a zdechání úplně zmizelo!!!Zvuk-stále žádný Koncovka Termignoni šla do světa a já jsem koupil Mivvy.Tady vše už při starém ale konečně zvukově paráda.Nastal jiný problém-smrad benzínu z výfuku.Bylo to moc nakrmene.Uběhl nějaký ten pátek a já chtěl změnu-sundal jsem nosič a Mivvy byly dlouhé.Tak jsem koupil GPRka.A už jsem zajel k známému (Freedom tam byl taky) a nechal přehrát origo jednotku Rexerem.Dotyčný si velice pohrál ještě s nějakým nastavením každého válce (o tom asi psal Freedom) a já jsem odjel s úplně jinou Miluškou Z výfuku žádný smrad,spotřeba šla!!!dolů ale projev a celá jízda je úplně o něčem jiném!!!Já jsem spokojený jak želva!!!

Vše to bylo postupně-kvůli financím.

Když jsem udělal první úpravy-svody,kn filtr a koncovky Mivv tak jsem byl na brzdě a změřeno mi bylo 92koní a 95nm Po poslední úpravě jsem ještě nebyl ale chci 100pro příští rok Pak dám zase nějaké info

Tak asi tak nějak no

Naposledy editováno 25.11.2020 16:18:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu Ducati Monstera 1100 (Chiptuning)

25.11.2020 v 17:08 | Nahoru | #105
Ivos> prej "pro Sašu" ... no on to ten známej bere trochu jinak... to jsou ty lidi co ještě spíš než koukáním na digi hodnoty, umějí motory poslouchat a maj k tomu trochu jinou vazbu...

(reakce na) Zvýšení výkonu Ducati Monstera 1100 (Chiptuning)

25.11.2020 v 17:25 | Nahoru | #106

t_freedom píše: Ivos> prej "pro Sašu" ... no on to ten známej bere trochu jinak... to jsou ty lidi co ještě spíš než koukáním na digi hodnoty, umějí motory poslouchat a maj k tomu trochu jinou vazbu...



Tak snad Alexandr=Saša neee? ?Pelíšky v tom nehledej Opravdu

A v dalším bodě jen a jen souhlasím!!!Je to borec a machr

(reakce na) Zvýšení výkonu Ducati Monstera 1100 (Chiptuning)

27.11.2020 v 10:14 | Nahoru | #107
t_freedom> Chápu. No já si právě z toho důvodu raději koupil Monstera, abych neletěl jak na gsxr na jedničku 150 km/h. Ale stejně bych rád vyzkoušel nové mašiny pro srovnání .
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Smyk předního kola na rovném místě ... [1, 2] Ducati Monster 1100 Alexandr 41 21.11.2020 v 17:41 Alexandr
Monster 1100 (2009) řídicí jednotka Ducati Monster 1100 Alexandr 7 19.6.2020 v 10:07 Anti
Rozvody Monster 1100 Ducati Monster 1100 Alexandr 3 31.5.2020 v 23:32 Ivos
Ducati Monster 1100 spojka Ducati Hypermotard 1100/1100S, Ducati Monster 1100, ... Jakub.Pycha 23 2.1.2020 v 22:08 robozaho
Ducati monster 1100 kolísání volnob... Ducati Hypermotard 1100/1100S, Ducati Monster 1100, ... ENEMY 8 5.11.2019 v 11:49 wocasňák

TOPlist