1 reakcí na tento příspěvek kapající olej u výpustního šroubu
ta priruba spojky drzi na trosku jinem sroubu nez m18 a taky tam nikde nemusi tesnit olej ne? dost odlisnej pripad.
ad skoleni racetechu - jo, v porovnani s tim jsou tvoje teorie o tom, ze sportovni motorky maji teziste vyrazne vepredu )tusim zes psal max v1/3) a treba i to ze kdyz zvednes Zadek na tlumici tak klesne teziste motorky o dost jinde…
Kde bych tam zhruba mohl najit, ze u šroubu do hliníku 3zavity bohate staci?
a jeste navic - ja s vypoctama nemam problem, jen ty jsi jeste zadny nepredvedl.. a sice poplives moje autority (konstruktery velkych znacek) ale sam se odvolavas na autority svoje - Prokysek treba - kteri sice celej zivot uci mechaniku, ale nejspis nic funkcniho ani nezkonstruovali…
videl jsem par ruznych prototypu co na fakulte vzniklo … no a byla to teda klasicka akademicka prace
vyfuk na r1 ve fluentu, co pocetne 10koni pridal ale v praxi 15 ubral atd atd...
Naposledy editováno 07.10.2020 13:13:17
ad priruba, jo srouby tesni, ty dole jsou skrz to viko radicky (to na fotce je origo ze 750, to tam nebude, bude tam upraveny bez ty diry na konci, s jehlovym loziskem na radicku, atd..) ten horni je jen do valecku chycenem na blok motoru prevrtanej na M8X1 protoze puvodni zavit byl na sracku jak to tam nekdy nekomu vycesal retez... ve valecku je pak M6 na prirubu.. BTW nglan s tim jezdil s puvodni mechanickou spojkou na dva srouby a taky to slo.. ale ty zavity dole museli asi trpet...
Prokysek je taky vecnej asák, nicmene nemyslim ze by nebyl schopnej neco vytvorit.. autiority jsou tam jiny, a valůasek toho vytvoril funkcniho docela dost, to samy ruzicka na pruznosti.. ohledne fluentu je to tezky, kdyz to nikdo neumi pouzivat... lidi co delaj cfd si pisou vlastni resice, ty numecy a fluenty jsou spis takovy komercni pozlatka, s heskym postprocesingem... a to je prave to, lidi (tedy zde konkretne studenty) zajimaji barevny obrazky misto vzorecku, to je ten kamen urazu...
+ ad tri zavity, jo dyt je to celkem bezna pruznostnicko/mechanicka dokazovacka, jako tenko/tlusto steny "nádobí", euleruv uhel opasani a podobne..
pocital to kanaval na tech castech, docela si to pamatuju.. vychazelo mu to na tech +- 1000° sroubovice k poklesu pod nejakou rozume uvazovatelnou mez napeti...
stejne tak v ty samy prednasce odvozoval (relativne jednoduchy) vztahy moment/osova sila atd...
kdyz jsme u toho, to je zrovna jedna z veci ktera by mela bejt obecne znama, a evidentne neni, 99,9% lidi vubec netusi jaka sla pod tema sroubama je, a kdyz jim napises ze ten moment je brutalni a sila ekvivalentni jako by se na to povesil metrakovej chlap (nebo nalozena fabie, podle toho o jakem zavitu se bavuime) tak se ohradi ze to prece musi drzet a mrdnou to klidne nad mez kluzu...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |
Origo kufry DL 1000 14-16 Suzuki DL 1000 V-Strom | Hlubas | 8 | 21.1.2024 v 15:00 jarekol |
v strom Suzuki DL 1000 V-Strom | aldags | 6 | 20.1.2024 v 21:47 aldags |
Rozsvicující se kontrolka motoru Suzuki DL 1000 V-Strom | Mastik4 | 9 | 17.9.2023 v 21:03 dzudas |
kontrolka oleje Suzuki DL 1000 V-Strom | akimek314 | 1 | 8.9.2023 v 06:36 milor |