Mažu normálně 1:40, píst jsem zajížděl 500 km na 1:33 vše jak má být. Nevím proč se najednou stalo toto. Nemáte nějaký nápad čím se to mohlo stát. Mám radši rozpůlil motor a zkontrolovat?
Díky za rady
2 reakcí na tento příspěvek Zadřel se nový píst
První bych změřil ten válec a opravil ho. Tolerance ovality nebo kuželovitosti je 0,01mm. Obrázek je ke krosce YZ125, ale princip je stejný. Vůle pístu ve válci nemá klesnout pod 0,05mm (píše se i 0,045mm, ale to už se zbytečně zvětšuje riziko, že se kousne jako tobě) - píst se měří cca 15-20mm od spodní hrany, válec po celé délce.
Píst bych k tomu pak koupil nový, se správným rozměrem. Dělají se po 0,01mm. Nejhorší bývá Mitaka, spolehnout se dá např. na Prox, Wossner nebo Wiseco, nebo originál Yamaha.
Naposledy editováno 26.09.2020 21:30:17
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jaký převodový olej do Yamahy DT125... Yamaha DT 125 R | Jira_7 | 2 | 30.4.2024 v 08:44 kokoška. |
Yamaha DT 125r jakou přívěru Yamaha DT 125 R | Vorstyx | 1 | 6.4.2024 v 08:13 ja1 |
Yamaha DT 125 R karburátor Mikuni Yamaha DT 125 R | SirSpecny | 1 | 18.3.2024 v 14:10 Remzy |
Karburátor na Yamaha dtr Yamaha DT 125 R | Adoš170 | 4 | 14.2.2024 v 10:15 Bugs |
Yamaha dt nejde do otáček [1, 2] Yamaha DT 125 R | Kanin | 31 | 30.12.2023 v 23:04 Kanin |