Téma: Hory Slovensko a Polsko 4 až 6 září
28.8.2020 v 01:10
Ahoj, přidá se někdo z Moravy na 3-denní výlet směr východ? Původně jsem chtěl na Zakarpatskou Ukrajinu, ale vzhledem k situaci s Covidem jsem to předělal na oblast polských Biescad. Sraz v pátek ráno na Bumbálce, návrat v neděli na Bílou/Bečvy nebo dle domluvy. První a druhý den cca po 500 km, třetí den s koupáním v termálech na Oravici již jen 250 km. Trasa mimo dálnice.

1. den směr Banská Bystrica, podél Hronu, Dědinky, Rožnava, Košice, Zemplínská Šírava (zde několik kempů)
2. den na sever do PL, projet dokola pohoří Biescady, Solinské jezera a směr na Duklu a pak do Tatr. Lomnice (zde 3 kempy)
3. den projet Tatry a Roháče, pak termály v Oravici, odtud na Oravskou přehradu a Oravskou Lesnou zpět na Čadcu

Druhý den je možné zkrátit a prodloužit o to ten třetí. Možno vynechat kempy a spát v penzionu/hotelu, je mi to jedno. Mám stan pro dva a jsem sám. Všechno na pohodu a dle domluvy. Cestovní tempo, žádný stres, smích sebou.

Naposledy editováno 28.08.2020 01:11:53

1 reakcí na tento příspěvek Hory Slovensko a Polsko 4 až 6 září

30.8.2020 v 23:47 | Nahoru | #1
Zdar tak čtu tvuj plan a taky přemyšlim že bych zabral jezdim pořad kolem komina a zrovna dnes jsem si řikal že se podivam jestli někdo někam nejede tak snad pokud nebude vadit muj věk tak bych asi jel jsem přispusobivy nekonfliktni tak by to snad šlo.Jsem z Frydku tak by to nebyl problem.

(reakce na) Hory Slovensko a Polsko 4 až 6 září

31.8.2020 v 19:57 | Nahoru | #2
opel100> Ahoj, dnes jsem chtěl poslat po práci do vlákna email, že jsme zatím dva, ale už máme rezervované ubytka, a že to zavíráme . Stany nakonec nebereme. Takže klidně se může přidat další do party, ale musí si pořešit ubytování v místě. I kdyby bydlel kousek jinde, ráno se zase sejdeme a vyrazíme spolu, tak v tom nevidím problém. Možná se podaří i ještě něco sehnat, tam kde to máme my. Tady jsou informace k tomunašemu ubytku, bylo to rezervované přes Booking:
1. noc Motel Toscana Velké Revištia - z pátku na sobotu, takový obyčejný levný motel jižně od Zemplína, ale lidi si to pochvalují, prý čisto
2. noc Hotel Šariš Bardejov (https://www.hotelsaris.sk) - ze soboty na neděli, vešlo se to do 30EUR i se snídaní, je to v centru (večerní procházka lázeňského města :) a je tam kam zaparkovat motorku na vnitřním parkovišti

Trasa se trošku změnila dle doporučení kamarádů výše ve vláknu. Druhý den se trochu zkrátil, jinak by to bylo psycho. Ale třetí den tam původně bylo jen 250 km, tak se to dojede v neděli. Po trase jsou vyhlídnuté nějaké zajímavé zastávky, např. památník Dukla, pramen Hronu atd, a v neděli termály na Oravici, plavky sebou.

Dej vědět, jak to tedy vidíš, jestli si to ubytko zařídíš. Pošli zprávu, nebo mi zavolej na 602455633. Sraz je v pátek v 6.00 na Bumbálce na parkovišti přímo na hranici, končíme v neděli k večeru na Bílé, kdy se každý asi rozjede jinam. Díky, Mirek (Edien).