motozem_rijen





Téma: Pomoc s vyberem moto po bouracce
Ahoj, po dvou letech bez motorky... (bouracce kde mi mladik v dodavce nedal prednost) se pomalu odhodlavam k porizeni nejake masinky. Zkusenosti... 6 sezon na sestce hornetovi a jedna sezona na cb1000r, ktera skoncila jako totalka.. Vim, ze nejlepsi je se svezt a udelat si nazor. Chtel bych po Hondach vyzkouset neco novyho, ale budu mit pravdepodobne jen jeden pokus.. (manzelce a dceri se napad s motorkou vubec nelibi Me naopak se libi street triple r, ale bojim se, ze po roce mi nebude stacit vykon u MT-09 se mi moc nelibi design a cetl jsem negativa o podvozku a ucukanem plynu. Z900 se mi libi.. nizky sedlo, .. mam kratky nohy, vykon ok, ale zas 4 valec. Litrova Honda mi po prechodu z Horneta prisla takova bez emoci, bez chuti. Otazka je na motorkare, kteri vlastni Streeta nebo MTcko a presli z vyssiho obsahu, jestli toho nelitovali. Pripadne srovnani vykonu a pocitu z jizdy ve srovnani s Z900. Jinak speeda nechci, moc velky a tezky. Dulezity info, rozpocet cca 150tk., takze funglovka to nebude


Naposledy editováno 26.08.2020 11:14:49
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Pomoc s vyberem moto po bouracce

28.8.2020 v 05:50 | Nahoru | #31

Trent píše: Litr jako litr, kdyz schodis kapotu, uberes kone, tak je to stejny



to bych netvrdil, naháč má spektrum využitelných otáček posunutý více do středu, kdežto kapota má výkon hlavně nahoře, takže není to jen o kapotách, ale taky o naladění motoru a jeho využitelnost

1 reakcí na tento příspěvek Pomoc s vyberem moto po bouracce

28.8.2020 v 13:57 | Nahoru | #32
Neboj o tom vím než sem si CBčko koupil, hodně jsem o něm načetl a měl sem se možnost project i na CBR ikdyž ne zrovna 1000ccm. Stejná situace je třeba u Daytony a Streeta, motor přeladěn k běžnému použití na silnici. Nicméně možná právě to mě přestalo po pár měsících bavit a právě proto se poohlížím po něčem papírově slabším, ale zábavnějším. Jen se bojím toho nižšího výkonu, ale je možné, že to ani tak nevyužiju. Po předchozí zkušenosti budu mít minimálně ze začátku respekt před jakoukoliv motkou.

(reakce na) Pomoc s vyberem moto po bouracce

Skvělá odpověď, děkuji! 28.8.2020 v 16:33 | Nahoru | #33
Trent> no nejjednodussi je si to proste pucit a svezt se. pocitove ti kazdy stejne rekne neco jineho. u ty yamahy mas na vyber jeste xsr900, nebo jak se to jmenuje. stejny jako mt, akorat jiny vzhled.

mozna jeste zkus fakt kouknout na toho duka 790, to je fakt peklo stroj.

Pomoc s vyberem moto po bouracce

Skvělá odpověď, děkuji! 5.9.2020 v 17:56 | Nahoru | #34
chlape jestli nevíš, co vlastně chceš, tk se na to vykašli, dej to k ledu a až budeš mít jasno, tk kupuj A mezitim přišetři nějaký love a vem fungla udělej si radost, žijem jen jednou

Pomoc s vyberem moto po bouracce

Skvělá odpověď, děkuji! 22.9.2020 v 15:16 | Nahoru | #35
No, ja si taky nejsem jistej, co koupit. Jeste nejsem vyjezdenej, ale uplnej zacatecnik nejsem. Na green days jsem si vyzkousel Z900 2020 a nadchla me - vykonem, jak se lehce ovlada, posez mi sedel akorat, prevodovka jde krasne lehce, na silnici pro motokrosare pridas plyn a zadni tlumic to vyzehli, jemnounky plny, zadne skubnuti, zadne vibrace ani v otackach az do omezovace, zvuk motoru se mi libi. Vyhovuje mi i presne dany misto, kde v motorce sedis, kdyz nemam zkusenosti, kam se posadit... Jenze ma i negativa - torchu chytam patou o uchyt vyfuku na zadni stupacce, kdyz by se vic tahalo v zatocine, tak je tlumeni mekci, tudiz na okruhu to asi nebude uplna jistota.
Proto ted premyslim, jestli by nebyl lepsi Triumph street triple R. Bohuzel jsem nemel moznost se na nem svezt - vyrazne lehci, papirove lepsi podvozkove komponenty, brzdy. Zase asi na nem bude utrpeni na ne uplne super silnicich, coz je misto, kde asi stravim nejvice casu - okresky 2. tridy v okoli Plzne.
Triumph ma mensi rozvor, myslim, ze asi bude pocitove mensi nez Kawa, ktera mi pri vysce 183 cm vyhovovala.
Jeste jsem pokukoval po Honda CB1000r, vahove stejna jako Kawa, rozmerove taky. Jel jsem na ni jen na rain mode a neprislo mi, ze by to byl parnik, jak nekdo psal.
Asi bych se dokazal rozhodnout, kdybych mohl vsechny projet na malem technickem okruhu, jako je Pisek. Na projizdce kolem mesta jsem nepoznal diametralni rozdily, ktere by me odradily od te ci one motorky. Kazda ma neco a me bavi vse. Jen nekde v podvedomi dlouba, jestli za ty prachy neni neco lepsiho...

Pomoc s vyberem moto po bouracce

Skvělá odpověď, děkuji! 29.9.2020 v 21:04 | Nahoru | #36
Asi před měsícem jsem během jednoho týdne vyzkoušel CB650R, Z900, Duke 790, GSX-S1000, ojetou Z1000 2010, všechno to jelo parádně, ale pro mě nuda.
Potom MG V7, RE GT650 a to bylo neskutečně dobrý, člověk jede pianko a užívá si každej metr jizdy i s 35kw :)

Ale říkám si, že dám ještě možnost MT09 a ta mě dostala. Motor fakt pecka a společně s tou "divokou" geometrií mě to neskutečně baví.
Guzzi a RE ještě pár let počkaj , MT09 už stojí v garáži.

Musíš se na tom povozit a uvidíš, ani s jednou neuděláš chybu.

Naposledy editováno 29.09.2020 21:16:50
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Snížení z 92,2kw na 35kw Kawasaki Z900 Svenjj 23 13.10.2020 v 16:06 SLEEPER
Kontrola trakce Honda CB 1000R HRK666 0 6.10.2020 v 11:24 MartasUS
Jakou motorku, opět a po x-té aneb ... Kawasaki Z 1000, Yamaha FZ1 Fazer, Honda CB 1000R, D... xBaryk 20 3.10.2020 v 16:03 Gahan37
Jak povolit kosti na yamaha Mt09 tracer [1, 2, 3, 4] Yamaha MT-09, Yamaha MT-09 Sport Tracker Jirka203 94 20.9.2020 v 11:56 docent
CB 1000R 2020 pro začátečníka [1, 2, 3] Honda CB 1000R 84pietro 66 17.9.2020 v 15:25 Kafoholik

TOPlist