zhruba mesic mame doma Bandita ale bohuzel me nechal pred 3 tydnama vyset u kasaren v brne a nesel nastartovat takze me museli nalozit do dodavky a odvest do servisu
od te doby tam stoji a nikdo nevi co snim
ted uz vubec nestartuje ale nez umrel tak neukazoval na tachaci rychlost..ani gipto tim padem nefungovalo. zkousela sem to vypnout a zapnout, to vubec nepomohlo, az behem jizdy chcipnul a uz nesel nastartovat v servisu puvodne mysleli ze je spatny haluv snimac na klice, bohuzel vymena nepomohla..po diagnostice to vypada ze je spalena elektrika ale prej se nevi kde presne. mate nejake rady kde by mohl byt problem? je neco u tohoto modelu co to muze zpusobovat? nevim jestli neni prusvih ze si gipro montoval puvodni majitel svepomoci ale jinak je motorka v peknem stavu takze to asi bude nejakej fail
diky za kazdou radu a sory za roman
Naposledy editováno 25.08.2020 22:43:20
1 reakcí na tento příspěvek spálené elektro Suzuki Bandit 650SA 2007
Pokud při jízdě ukazovalo tacho nulu,může to být klidně tím giprem,to taky potřebuje snímání rychlosti....
Anti píše: No fajn,alespoň někdo z výrobců má rozum.O víkendu jsem montoval Gipro na 3 roky staré CB650.Pán si přinesl prý originální kabeláž k tomuto typu.Ten obsahoval třípinový konektor který se používal v devadesátých letech jenž měl být na senzor rychlosti a cvakací konektor který bývá součástí univerzální elektriky na tažné zařízení.Jak od číňana,ale za trojku.Skončilo to pájením...
Pokud při jízdě ukazovalo tacho nulu,může to být klidně tím giprem,to taky potřebuje snímání rychlosti....
gipro dela nekolik modelu - nejnaszsi je montaz gipra, ktere si pres diagnostickou zasuvku umi vytahnout data o zarazene rychlosti z jednotky - vetsinou hondy se vstrikovanim.
u spousty dalsich motorek se vstrikovanim je v prevodovce senzor zarazene rychlosti - napetovej delic - podle nej jednotka rozpoznava jaka je zarazena rychlost a podle toho pouzije mapu predstihu (skrceni na prvnich nekolik rychlosti) pripadne mapu palivovou - obvykle pro nejvyssi rychlost je mapa bohatsi pro kompenzaci ramairu - tohle maji i pomerne hodne stare suzuki s FI - takze staci pripojit gipro na tento senzor a to nemusi nic pocitat, proste si jen precte napeti na odporu v senzoru.
no a pak ten zbytek, kde gipro musi kvalt spocitat z rychlosti a otacek a tam se holt musi nejakym zpusobem zaseknout do dratu originalni instalace.
Naposledy editováno 26.08.2020 10:58:05
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motea kufry na bandita Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 650S Bandit, Suzu... | Banditak650 | 14 | 24.4.2024 v 15:53 Banditak650 |
Brašny Suzuki GSF 650S Bandit | Fíla9 | 24 | 29.11.2023 v 19:35 konas89 |
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... | Warthox | 200 | 12.11.2023 v 19:19 ferda.66 |
Prosím poradit,,, shaním manuál v č... Suzuki GSF 650S Bandit | Davekel | 3 | 22.3.2022 v 09:48 zdenysrx6 |
Rozšíření stojánku Suzuki GSF 650S Bandit | Fíla9 | 8 | 25.8.2021 v 20:11 kratkej01 |