Naposledy editováno 22.08.2020 20:54:50
1 reakcí na tento příspěvek Trénink jízdy v náklonu
a stejne tak spadne do prava kdyz z ni na pravou stranu vystoupim(radeji jen povysednu ), nebo kdyz se poradne opru o traktor jedouci stejnou rychlosti v levo rukou, proste musim vytvorit silovy moment a vyhodit motorku z primeho smeru... otazka je pak jak velkou silu vytvorim, vysednutim pulprdele na 200kg mtorce ktera jede relativne rychle vytvori malou silu, kdyz misto vysednuti svoji prdele posunu od osy (kontrarizenim) celou vahu motorky sila je vetsi.. dyt je to tak jednoduchy..
....a v druhem pripade (krejzo ) vznikne prvni ta porucha, nerovnovaha, ta zatlaci pres zminenou geometrii na kolo resp rizeni, rzeni se pohne taky opacnym smerem nez je vnesena porucha, ALE ne proto ze by motorka chtela zatocit, ale protoze se snazi tu poruchu vyrovnat (proto je ta geometrie takova je, kdyby nebyla mirne autstabilni neuridili bychom to)
..no, stejne to nikdo nepochopi, pulka bude vyrusovat a druha v tom uvidi kouzlo, ale coz hrachu je dost...
Naposledy editováno 28.08.2020 17:23:25
kerut píše: ....a v druhem pripade (krejzo ) vznikne prvni ta porucha, nerovnovaha, ta zatlaci pres zminenou geometrii na kolo resp rizeni, rzeni se pohne taky opacnym smerem nez je vnesena porucha, ALE ne proto ze by motorka chtela zatocit, ale protoze se snazi tu poruchu vyrovnat (proto je ta geometrie takova je, kdyby nebyla mirne autstabilni neuridili bychom to)
..no, stejne to nikdo nepochopi, pulka bude vyrusovat a druha v tom uvidi kouzlo, ale coz hrachu je dost...
Jo, motorka se snaží poruchu vyrovnat tím způsobem, že zatočí. Netuším, kam na tohle chodíš
Když už jsi u poruchy, tak i pohyb předního kola je pro ni porucha a po zatlačení do řídítek a následném uvolnění má tendenci se srovnat/zbavit se poruchy.
Přední kolo se prostě hne nejdříve na opačnou stranu než je náklon zadního kola a poté se srovná, bez ohledu na místo vzniku poruchy.
Srovnání tak není a nemůže být instantní v okamžiku, kdy k poruše dochází. To se děje až po vzniku poruchy. Ale v tu dobu je již přední kolo otočeno na jednu stranu.
Máš soustavu dvou částí motorky a bez ohledu na vznik poruchy se tyto dvě části navzájem ovlivňují.