globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Trénink jízdy v náklonu
 
22.8.2020 v 20:53
Dnes jsem si udělal výlet do Goerlitz (omlouvám se germanofilům za ten přepis, ale neumím zadat přehlasované o) na kurz jízdy v náklonu. Zaplatil jsem sice nějaké to euro, ale stálo to za to. Zajímavé to bylo už typem použité motorky, je možno si vybrat mezi Kawou ER-6 a BMW GS 1250. Šel jsem do Bavora, bo když položím takovou stodolu, tak už cokoliv. Dvě třetiny doby výcviku nám dnes propršelo a vidět Géeso projíždět po mokrém asfaltu loužemi v náklonu 45 stupňů bylo moc pěkný. Bez těch padacích křídel by si to nikdo z nás neriskl na mokru takhle naklopit. Doma na suchu si se svou motorkou už každý může trénovat dále. Sešlo se nás tam cca půl na půl- Němci a Češi, celkem 12 jezdců a 2 instruktoří. Ti jsou super, výklad v češtině a v pohodě. Pokud by někoho zajímalo více, tak může nahlédnou na stránky: www.car-pro.eu . Je to tréninkové centrum bezpečné jízdy a krom motorek dělají samozřejmě i jízdy pro osobáky a nákladní vozy, mimochodem i kurzy driftování, pokud bude zájem.

Naposledy editováno 22.08.2020 20:54:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trénink jízdy v náklonu

25.8.2020 v 14:35 | Nahoru | #1

Maxipes_Fík píše: Na první pohled se dá poznat, že to lešení je kolem podélné osy souměrné, takže jeho "váhu" vyrovnávat není možné, protože má těžiště uprostřed.



ciste technicka, aby platilo co pises teziste by muselo byt (nehodlam zkoumat jestl je nebo neni) v tezisti motorky s jezdcem, ze je uprostred podelne osy jeste neznamena ze se nebude v naklonu projevovat, pokud bude vejs (nebo niz) nez teziste moto s jezdcem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trénink jízdy v náklonu

25.8.2020 v 15:02 | Nahoru | #2

kerut píše: ciste technicka, aby platilo co pises teziste by muselo byt (nehodlam zkoumat jestl je nebo neni) v tezisti motorky s jezdcem, ze je uprostred podelne osy jeste neznamena ze se nebude v naklonu projevovat, pokud bude vejs (nebo niz) nez teziste moto s jezdcem



To je samozřejmé, co píšeš, ta konstrukce může posunout těžiště celé soustavy motorka - řidič - konstrukce, nahoru nebo dolů nebo dopředu nebo dozadu, ale pořád bude v rovině podélné osy motocyklu, stejně tak zvedne polohu těžiště řidič s velkou a těžkou hlavou a hrudníkem, takže to vysedávání a kroucení trupu nevyrovnává polohu těžiště lešení, protože je v rovině podélné osy. Když je těžiště nízko tak to umožňuje hbitější změny náklonu, když je těžiště vysoko, pak jsou ty změny náklonu takové těžkopádnější třeba při průjezdu esíčkem.

Naposledy editováno 25.08.2020 15:03:05
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist