Naposledy editováno 22.08.2020 20:54:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trénink jízdy v náklonu
Maxipes_Fík píše: Na první pohled se dá poznat, že to lešení je kolem podélné osy souměrné, takže jeho "váhu" vyrovnávat není možné, protože má těžiště uprostřed.
ciste technicka, aby platilo co pises teziste by muselo byt (nehodlam zkoumat jestl je nebo neni) v tezisti motorky s jezdcem, ze je uprostred podelne osy jeste neznamena ze se nebude v naklonu projevovat, pokud bude vejs (nebo niz) nez teziste moto s jezdcem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trénink jízdy v náklonu
kerut píše: ciste technicka, aby platilo co pises teziste by muselo byt (nehodlam zkoumat jestl je nebo neni) v tezisti motorky s jezdcem, ze je uprostred podelne osy jeste neznamena ze se nebude v naklonu projevovat, pokud bude vejs (nebo niz) nez teziste moto s jezdcem
To je samozřejmé, co píšeš, ta konstrukce může posunout těžiště celé soustavy motorka - řidič - konstrukce, nahoru nebo dolů nebo dopředu nebo dozadu, ale pořád bude v rovině podélné osy motocyklu, stejně tak zvedne polohu těžiště řidič s velkou a těžkou hlavou a hrudníkem, takže to vysedávání a kroucení trupu nevyrovnává polohu těžiště lešení, protože je v rovině podélné osy. Když je těžiště nízko tak to umožňuje hbitější změny náklonu, když je těžiště vysoko, pak jsou ty změny náklonu takové těžkopádnější třeba při průjezdu esíčkem.
Naposledy editováno 25.08.2020 15:03:05