globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Trénink jízdy v náklonu
 
22.8.2020 v 20:53
Dnes jsem si udělal výlet do Goerlitz (omlouvám se germanofilům za ten přepis, ale neumím zadat přehlasované o) na kurz jízdy v náklonu. Zaplatil jsem sice nějaké to euro, ale stálo to za to. Zajímavé to bylo už typem použité motorky, je možno si vybrat mezi Kawou ER-6 a BMW GS 1250. Šel jsem do Bavora, bo když položím takovou stodolu, tak už cokoliv. Dvě třetiny doby výcviku nám dnes propršelo a vidět Géeso projíždět po mokrém asfaltu loužemi v náklonu 45 stupňů bylo moc pěkný. Bez těch padacích křídel by si to nikdo z nás neriskl na mokru takhle naklopit. Doma na suchu si se svou motorkou už každý může trénovat dále. Sešlo se nás tam cca půl na půl- Němci a Češi, celkem 12 jezdců a 2 instruktoří. Ti jsou super, výklad v češtině a v pohodě. Pokud by někoho zajímalo více, tak může nahlédnou na stránky: www.car-pro.eu . Je to tréninkové centrum bezpečné jízdy a krom motorek dělají samozřejmě i jízdy pro osobáky a nákladní vozy, mimochodem i kurzy driftování, pokud bude zájem.

Naposledy editováno 22.08.2020 20:54:50

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trénink jízdy v náklonu

25.8.2020 v 08:41 | Nahoru | #1

vilemx píše: To vysedavani na opacnou stranu “po ednduracku” umoznuje ucinnou a rychlou obranu, kdyz to ustreli na mene prilnavem povrchu.



To myslíš.že když to má lehnout tak z toho vystoupíš? Nebo jak to myslíš??

(reakce na) Trénink jízdy v náklonu

25.8.2020 v 10:01 | Nahoru | #2

dafikk píše: To myslíš.že když to má lehnout tak z toho vystoupíš? Nebo jak to myslíš??



Kdyz davas motorku v zatáčce pod sebe tak kdyz to klouzne tak ji narovnas a ono se to chytne, jezdi se tak na mx a treba na motardech.

(reakce na) Trénink jízdy v náklonu

25.8.2020 v 10:45 | Nahoru | #3
dafikk> Jak pise assassin. Kdyz to kliuzne, tak das lehce kontra, zatizis na max. vnejsi stupacku, az uplne odlehcis sedlo, zatahnes na max za vnitrni riditko (jako kdyz zvedas motorku) a volnou vnitrni nohou se navic muzes odrazit nebo zachytit pad (to zalezi na rychlosti, kluzkosti a pevnosti kolennich vazu ).
Proto se takto jezdi tam, kde diky kluzkemu povrchu je limitni prilnavost pneu, nikoliv naklon motorky. Takze to nepouzivaji zavodnici na asfaltu, protoze tam je takova prilnavost, ze i pri vysednuti dovnitr brousis stupacku.

Naposledy editováno 25.08.2020 10:47:37
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist