globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Silnice vs supermoto
 
19.3.2008 v 13:21
ahoj prosím o postřehy a názory lidí co přesedlali z silniční motorky na supermotarda.
omrzí motard a vrátily jste se k silnici, nebo je to opravdu tak super jízda, jak se všude píše?
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Silnice vs supermoto

21.3.2008 v 13:30 | Nahoru | #31
oxygen> nic proti DRZ, ale prvně jsem přemyšlel o nějaké verzi SMR, SMC atd, ale servisní intervaly mě odradily, takže minimum bych si přál LC4, Husku SM atd. Ale vzhledově je Suza taky krásná a jak říkáš - za ty prachy dobrá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Silnice vs supermoto

21.3.2008 v 13:36 | Nahoru | #32
SONY> stejně jim natřu prdel v zatáčkách lol ještě je budu čekat kamarád ze školy má 525 na enduro i motardech kolech a říkal že je to mazec! Prej se to i na 3 zvedá pořád a maximálka říkal tak 180 že prej fičel.Jinak ta údržba je tam horší ale zase ten výkon a ta lehkost...ale lC4 je prostě kompromis

edit: jinak čekám až bude lepší počasí a sme domluveni že mi to půjčí abych porovnal, takže jak to projedu napíšu

Naposledy editováno 21.03.2008 13:36:46

(reakce na) Silnice vs supermoto

21.3.2008 v 13:38 | Nahoru | #33
oxygen> takže spokojenost, at ti slouží. Koukám, že jsi z Českýho Krumlova - závidím, je tam nááádherně. Co si ale pamatuju, když sme tam párkrat jeli, tak táhlý rychlý zatáčky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Silnice vs supermoto

21.3.2008 v 13:47 | Nahoru | #34
mandy8> jooooo tak to musí být mazec, určitě napiš jakej je rozdíl, jestli to nestojí za to - pouvažovat a strávit víc času v garaži než ježděním U 525ky se servisuje tak po 500 - 900Km ? co vše se u toho dělá?

(reakce na) Silnice vs supermoto

21.3.2008 v 17:57 | Nahoru | #35
SONY> jo tam je co 800km asi výměna oleje,ventily, filtry a po nějakém čase se mění píst atd...

1 reakcí na tento příspěvek Silnice vs supermoto

29.10.2008 v 20:22 | Nahoru | #36
Tady je to určitě samej KTM odborník, poraďte rozdíl 625,640,660 SM. Tuším 625 větší karburátor - tudíž zřejmě víc koní, nížší váha, jak již někdo psal nemá vyvažovák a už jsem jí viděl bez startéru z čehož jsem zmaten? Dík

Silnice vs supermoto

29.10.2008 v 20:27 | Nahoru | #37

1 reakcí na tento příspěvek Silnice vs supermoto

29.10.2008 v 20:54 | Nahoru | #38
a jaky mate nazor na FMX 650 od hondy ? je hezká, ale asi by mě nebavila po SV650 že? bo to ma jen 30 kw

(reakce na) Silnice vs supermoto

29.10.2008 v 21:05 | Nahoru | #39
Hinckleyman> tak asi takhle
625: starter plus kick, motor původem od 640 ale nemá vyvažovací hřídel a má jinej karbec

660: jen kick, motor celej překoplej (větší objem nemá vyvažovačku jiný převody), a taktéž jinej karbec

PS: nejsem žádnej odborník tak si počkej na další komentáře třeba se v něčem pletu

Naposledy editováno 29.10.2008 21:05:48

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Silnice vs supermoto

29.10.2008 v 21:12 | Nahoru | #40

Badboybiker>a jaky mate nazor na FMX 650 od hondy ? je hezká, ale asi by mě nebavila po SV650 že? bo to ma jen 30 kw



nebrat měl sem jí půjčenou a je to na vyblbnutí už jen jet na tom někam třicet kyláku bylo na prd ale ve městě bych to bral hned.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Silnice vs supermoto

30.10.2008 v 13:41 | Nahoru | #41
PetrKiller1983> moc pomalé ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Silnice vs supermoto

30.10.2008 v 13:59 | Nahoru | #42

Badboybiker>PetrKiller1983> moc pomalé ?



Naopak řekl bych že pekelně rychlé a hlavně zábavy kopec. Akorát ta zábava je taková omezená no.

(reakce na) Silnice vs supermoto

30.10.2008 v 20:14 | Nahoru | #43
Badboybiker> je to takový nemasný neslaný

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Silnice vs supermoto

31.10.2008 v 12:10 | Nahoru | #44
PetrKiller1983> chtěl bych o tom vědět víc? když je to zábavný

(reakce na) Silnice vs supermoto

31.10.2008 v 17:01 | Nahoru | #45

Badboybiker>PetrKiller1983> chtěl bych o tom vědět víc? když je to zábavný



Co ti na to mám říct měl jsem pujčeou na pár dní FMX a nebyůlo to vubec špatný je to ovladatelný važí to pár kylo a dá se s tim ject pěkná palba. Jen je to všechno omezeno prostředí kde se jezdí. Na to abych na ní jezdil na se jen tak projet to podle mě neni. Ale mít přístup k nějakýmu pěknýmu menšímu okruhu nebo ttrati kde se jezdí motárdy tak o tom asi hodně uvažuju. Hcce si to ale zkusit a ne jen se jednou svézt spíš si to půjčit na dýl pokud možno a pak si udělat obrázek.

Silnice vs supermoto

31.10.2008 v 17:19 | Nahoru | #46
no ja bych rekl ze FMX je prave proti doopravdovemu motardu dost tezka a neohrabana... neni to motard, spis takovej funbike, do mesta atd... v serii je ten motor i docela vydechlej, vykon snad mensi nez v dominu ze ktereho pochazi... takze vim ze kluci od nas na to nakupovali ladaky a pretryskovavali atd...

legrace na tom urcite je... a "doopravdickejm" motardum s mensimi servisnimi naroky a vydaji... ale je to uz trosku jinde no...

Silnice vs supermoto

1.11.2008 v 12:57 | Nahoru | #47
tož mít to FMXko tak 50kw tak do teho jdu, ale tech slabych, necelych 30 kw je málo.

Silnice vs supermoto

1.11.2008 v 19:10 | Nahoru | #48
ladilo se to hodně ale pak to bylo ještě horší víkon i krouták byl v uzkým pásmu a bylo to spíš na škodu. jinak je fakt že to neni motárd ale jak si řek spíš funbyke. Ale prča s tim trochu byla to zas jo .

1 reakcí na tento příspěvek Silnice vs supermoto

6.11.2008 v 15:23 | Nahoru | #49
Urcite to stoji za to, ale je to dost jednostranna zalezitost, s tym musis ratat. Ziadna pohoda na dlhsie cesty, ziadne vysoke rychlosti. Motokarovy okruh, pre to boli stvorene-to je bašta jak svina, naozaj nemam slov a pre mna znamena daleko viac ako okruh. Strasna porcia zabavy a bozskeho pocitu, uplne ma to pohltilo. Alebo nieco podobne, obcas nejaka dobra okreska s ostrymi zakrutkami, ked nie je cas, vybehnut do mesta, zo semaforov odchadzat dlhymi wheelieskami, hadzat to driftom do zakrut...Ale na motardovy okruh to samozrejme nema, to je Mekka SM. Motorka=zabava=supermoto, tato rovnica plati u mna na 100%. Lahnes s tym na zem, nic sa nedeje, pretoze mas chranice s hlinikovymi vystuhami a padaky v osiach kolies, dvihnes to, skontrolujes, ci si OK a valis dalej.
Kupuj co najlahsie a najvykkonejsie, nie je nic krajsie ako ked to pod tebou tancuje a kope ti to do zadku.
Tento rok som mal moznost zopar supermotardov jazdit a Falco muselo ist z domu. Kedze nechcem vyslovene okruhovku ako Husaberg FS, Husqvarna SM450/510, KTM SMR, na jar idem do novej 690SMC. Je to stale dostatocne lahke pre poriadny zahul na trati, vykonu to ma viac nez dost, vzadu 5-palcovy rafik, hned ma obute Supercorsy Pro, brzdy ako peklo a servisny interval 5000km. Motardovy okruh mam necelych 10 km od baraku, takze halelujah...

(reakce na) Silnice vs supermoto

7.11.2008 v 15:47 | Nahoru | #50
Tino> haha

Silnice vs supermoto

8.11.2008 v 12:08 | Nahoru | #51
Váhám mezi KTM 625,660 a Hondou XR 650. XR sice není fabrický supermoto, tak nevím co ten endurovej podvozek na silnici, ale zas bych veřil víc spoehlivosti. Kolik máte s LC4 najeto, nějaký zásadní problémy? Díkes

1 reakcí na tento příspěvek Silnice vs supermoto

8.11.2008 v 21:57 | Nahoru | #52
...mě akorat praskla hlava

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Silnice vs supermoto

9.11.2008 v 08:23 | Nahoru | #53
David_98> Cus Davide, hlava? A sakra, kolik to má naběháno? Právě jsem koukal, že jsou u nich občas měněný motory, tak ti nevím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Silnice vs supermoto

9.11.2008 v 16:43 | Nahoru | #54
Hinckleyman> moje je babička takže to nemužeš brat uplně vážně. Je to rok 2001 a na tachometru má 20tisíc...kdybych ji nekoupil závodní vačku, nepředělal ventily, nedal jinej vejfuk a jinej karburátor treba by se to nestalo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Silnice vs supermoto

9.11.2008 v 20:20 | Nahoru | #55
Takový zručný mechanik jistě ví co dělá , jinak počítám se strojem spokojenost? Chtěl bych právě 625 nebo 660 abych tam ty oře nemusel pak lovit

(reakce na) Silnice vs supermoto

9.11.2008 v 20:42 | Nahoru | #56
Hinckleyman> porid SMC660, jedine co to nema el.starter. Hele sahni po ročniku 2004 a nahoru. Pokud nekoupíš motorku po nějakem praseti tak věřim že ti bude sloužit. Jinak jsem to tu psal asi 100x, s KTM se nenudiš jak v dílně tak na silnici . Každopadně to chce si zvyknout na nízkou maximalku a na to že dlouhe cestování nepřichází v úvahu. Pokud se ale chceš opravdu super projet po silnicích kde i dneska neni moc aut a fízlů je motard to nej na čem sem kdy jezdil...

1 reakcí na tento příspěvek Silnice vs supermoto

9.11.2008 v 21:10 | Nahoru | #57
Díkes, jo, jo, už jsem to tu četl. Dneska jsem proháněl kámošovu 625 - 100% zábavy! Jasný jel jsem jen kousek ale ty vybrace, tvrdý sedlo mi nepřipadá tak tragický. Překvapilko mě jak je to i ve větším kalupu stabilní. Ukázalo to nějakejch 175, což je na bubáka slušnej výkon, nějakej stotřicet mi připadlo celkem skousnutelný i dlouhodobějš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Silnice vs supermoto

9.11.2008 v 21:49 | Nahoru | #58

Hinckleyman>Díkes, jo, jo, už jsem to tu četl. Dneska jsem proháněl kámošovu 625 - 100% zábavy! Jasný jel jsem jen kousek ale ty vybrace, tvrdý sedlo mi nepřipadá tak tragický. Překvapilko mě jak je to i ve větším kalupu stabilní. Ukázalo to nějakejch 175, což je na bubáka slušnej výkon, nějakej stotřicet mi připadlo celkem skousnutelný i dlouhodobějš.



stabilni to je, ale v tehle rychlostech v zatacce uz to tak slavny neni do 150 ok

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Silnice vs supermoto

9.11.2008 v 22:40 | Nahoru | #59
duch> ...no myslim si že zatačka která se dá na KTM projet ve vyšší než 150ti kilometrové rychlosti se jeví nezaujatému pozorovateli jako rovina

(reakce na) Silnice vs supermoto

9.11.2008 v 22:57 | Nahoru | #60

David_98>duch> ...no myslim si že zatačka která se dá na KTM projet ve vyšší než 150ti kilometrové rychlosti se jeví nezaujatému pozorovateli jako rovina



no tak nejak no
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist