bmw_r1300gs_cartec





Téma: Rozdíl mezi řadovým a V 4-válcem
 
16.8.2020 v 13:28
Ahoj,
Nedá mi spát otázka jaký je rozdíl mezi řadovým a Včkovým 4 válcem. Jedná se mi asi spíše o vlastnosti výkonu a momentu, točivost.... Jediné co jsem dohledal na internetu, že co do šířky je Včková konstrukce užší.
Děkuji

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl mezi řadovým a V 4-válcem

19.8.2020 v 11:42 | Nahoru | #1
assassin> OK, tak to formalne posuneme nad 9,5k i kdyz asi oba vime jak je to myselny... co se tyka telatka tak ale cumim, to uz musi byt hukot dva pullitry na desiti tisicich, to verim.. ze nejde pod 7 je mi ale divny, ze pod 7 netahne moje vfr s minivaleckama je v celku pochopitelny, ale takovejhle motor by mel tahnout uz o spoda,..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl mezi řadovým a V 4-válcem

19.8.2020 v 11:50 | Nahoru | #2

kerut píše: assassin> OK, tak to formalne posuneme nad 9,5k i kdyz asi oba vime jak je to myselny... co se tyka telatka tak ale cumim, to uz musi byt hukot dva pullitry na desiti tisicich, to verim.. ze nejde pod 7 je mi ale divny, ze pod 7 netahne moje vfr s minivaleckama je v celku pochopitelny, ale takovejhle motor by mel tahnout uz o spoda,..



Jestli tam litaj dva půllitry nebo jeden uz je asi jedno - ty 450 mi točí jeste vic

On kazdej si pod pojmem jede/nejede představuje neco jineho. Nez VFR 400 to nejspis bude tahat vic vsude...

Kazdopadne, jak uz jsem psal, řešil se tu obecne průběh v4 vs r4 - coz si myslim, ze zobecnit nejde - a tak nejak nerozumim proc jsi to zacal komplikovat teoriema o odlehcovanj kliky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist