Nedá mi spát otázka jaký je rozdíl mezi řadovým a Včkovým 4 válcem. Jedná se mi asi spíše o vlastnosti výkonu a momentu, točivost.... Jediné co jsem dohledal na internetu, že co do šířky je Včková konstrukce užší.
Děkuji
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl mezi řadovým a V 4-válcem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl mezi řadovým a V 4-válcem
kerut píše: assassin> OK, tak to formalne posuneme nad 9,5k i kdyz asi oba vime jak je to myselny... co se tyka telatka tak ale cumim, to uz musi byt hukot dva pullitry na desiti tisicich, to verim.. ze nejde pod 7 je mi ale divny, ze pod 7 netahne moje vfr s minivaleckama je v celku pochopitelny, ale takovejhle motor by mel tahnout uz o spoda,..
Jestli tam litaj dva půllitry nebo jeden uz je asi jedno - ty 450 mi točí jeste vic
On kazdej si pod pojmem jede/nejede představuje neco jineho. Nez VFR 400 to nejspis bude tahat vic vsude...
Kazdopadne, jak uz jsem psal, řešil se tu obecne průběh v4 vs r4 - coz si myslim, ze zobecnit nejde - a tak nejak nerozumim proc jsi to zacal komplikovat teoriema o odlehcovanj kliky.