Nedá mi spát otázka jaký je rozdíl mezi řadovým a Včkovým 4 válcem. Jedná se mi asi spíše o vlastnosti výkonu a momentu, točivost.... Jediné co jsem dohledal na internetu, že co do šířky je Včková konstrukce užší.
Děkuji
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl mezi řadovým a V 4-válcem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl mezi řadovým a V 4-válcem
kerut píše: assassin> 2x ? to zvladne utocit 10000 a nevyskocit z ramu ?? (podle katalogovejch udaju je optimum, tzn nekde mezi max mezi krouakem a max vykonem, kolem 8 tisic ne ?) ...asi se shodnem ze tele nema motor postavenej na otackach, a snizovat hmoty ma smysl spis tam kde se objem nahrazuje otackama.. + souhlas ze je to zde fuk..
Tele ma v kategorii v2 1000 temer nejvyssi vykon - u verze R je to 135k - tzn podobne jako novejsi RSV, 999s atd a ty kone tam nejdou dostat jinak nez otackama, ta motorka pod 7k moc nejede, 7500 je max kroutak, 9500 je max vykon ... kdyz jezdim svizne jedu 7 az omezovac porad sem tam ... to neni sv650