bmw_r1300gs_cartec





Téma: Rozdíl mezi řadovým a V 4-válcem
 
16.8.2020 v 13:28
Ahoj,
Nedá mi spát otázka jaký je rozdíl mezi řadovým a Včkovým 4 válcem. Jedná se mi asi spíše o vlastnosti výkonu a momentu, točivost.... Jediné co jsem dohledal na internetu, že co do šířky je Včková konstrukce užší.
Děkuji

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl mezi řadovým a V 4-válcem

18.8.2020 v 16:59 | Nahoru | #1

kerut píše: ani nemluve o komplikovanosti nasledneho servisu, to ctyrkilo to je jak hrabat se v hodinkach,.. v tomhle směru zlatej AŠ-62

Assassin> však tele točí dost pod deset na max mk ne ? ubirat hmotu ma smysl u jecicih malejch vicevalcu, a samozrejme ze to pak nepojede dole uplne stejne jako s pruchozim vejfukem ale to se lidem vetsinou dost tezko vysvetluje samozrejme ze jsou pak extremy, lodni modelarsky motory mivaji externi setrvaky, ale tam jsou uz ty "klicicky" fakt brutalne lehoucky,.. vseho moc skodi a vseho malo taky



TLR bude mit spicku kroutak nekde kolem 7,5krpm

ty jsi psal o 5krpm a momentu setrvacnosti na skodu - popravde ani nevim proc, protoze my jsme predtim neresili pridavani a ubirani, ale rozdilne momenty setrvacnosti klik u motoru R4 a V4 ( nekdo teda R4 vs V2)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl mezi řadovým a V 4-válcem

18.8.2020 v 17:52 | Nahoru | #2
assassin> psal jsem ze od peti vejs uz to muze byt spis na skodu, ne ze vsechny motory co tocej byt jen fous pres pet tisic nemaj mit tezkej setrvacnik
...kazda vec ma svy navrhovy parametry, odlehcovat kliku na litrovym dvouvalci je samozrejme pitomost
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist