Nedá mi spát otázka jaký je rozdíl mezi řadovým a Včkovým 4 válcem. Jedná se mi asi spíše o vlastnosti výkonu a momentu, točivost.... Jediné co jsem dohledal na internetu, že co do šířky je Včková konstrukce užší.
Děkuji
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl mezi řadovým a V 4-válcem
kerut píše: v gp jezdi pulka pole s radovejma
Takmer všetci majú V-čka, radový má iba Suzuki a Yamaha, ale tí majú crossplane, takže podobné intervaly zapaľovania ako V.Metric píše: Takmer všetci majú V-čka, radový má iba Suzuki a Yamaha, ale tí majú crossplane, takže podobné intervaly zapaľovania ako V.
MotoGP konstrukce motoru je se svým pořadím a rozestupem zapalování specifická. Jedni potřebují Big-bang kvůli lepší kontrolovatelnosti prokluzu jezdcem, ale když se to přežene, můžou mít problém s kontrolou trakce a trvanlivostí pneumatik.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl mezi řadovým a V 4-válcem
Metric píše: Takmer všetci majú V-čka, radový má iba Suzuki a Yamaha
vychazi mi ze "takmer vsici" jsou honda a ktmjinak ve zbytku ale zasade potvrzujes ze dulezite je casovani valcu ne usporadani motoru,... btw co se tyka klasicke 4ky v lajne, tu ma kuprikladu s1000rr a kupodivu to taky funguje
a otazka do placu pro vsechny, schvalne, co si tak kefalin predstavujete pod tim "obecnym" V-eckem, piste schvalne casovani ve stupnich, jsem docela zvedavej (voni treba vsechny "civilni" vefera jsou od ctyrky v lajne v podstate jen kousicek...)