globalmoto_kveten





Téma: Rozdíl mezi řadovým a V 4-válcem
 
16.8.2020 v 13:28
Ahoj,
Nedá mi spát otázka jaký je rozdíl mezi řadovým a Včkovým 4 válcem. Jedná se mi asi spíše o vlastnosti výkonu a momentu, točivost.... Jediné co jsem dohledal na internetu, že co do šířky je Včková konstrukce užší.
Děkuji

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl mezi řadovým a V 4-válcem

17.8.2020 v 17:55 | Nahoru | #1

kerut píše: v gp jezdi pulka pole s radovejma

Takmer všetci majú V-čka, radový má iba Suzuki a Yamaha, ale tí majú crossplane, takže podobné intervaly zapaľovania ako V.

(reakce na) Rozdíl mezi řadovým a V 4-válcem

17.8.2020 v 20:36 | Nahoru | #2

Metric píše: Takmer všetci majú V-čka, radový má iba Suzuki a Yamaha, ale tí majú crossplane, takže podobné intervaly zapaľovania ako V.


MotoGP konstrukce motoru je se svým pořadím a rozestupem zapalování specifická. Jedni potřebují Big-bang kvůli lepší kontrolovatelnosti prokluzu jezdcem, ale když se to přežene, můžou mít problém s kontrolou trakce a trvanlivostí pneumatik.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl mezi řadovým a V 4-válcem

17.8.2020 v 20:55 | Nahoru | #3

Metric píše: Takmer všetci majú V-čka, radový má iba Suzuki a Yamaha

vychazi mi ze "takmer vsici" jsou honda a ktm

jinak ve zbytku ale zasade potvrzujes ze dulezite je casovani valcu ne usporadani motoru,... btw co se tyka klasicke 4ky v lajne, tu ma kuprikladu s1000rr a kupodivu to taky funguje

a otazka do placu pro vsechny, schvalne, co si tak kefalin predstavujete pod tim "obecnym" V-eckem, piste schvalne casovani ve stupnich, jsem docela zvedavej (voni treba vsechny "civilni" vefera jsou od ctyrky v lajne v podstate jen kousicek...)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist