globalmoto_kveten





Téma: Rozdíl mezi řadovým a V 4-válcem
 
16.8.2020 v 13:28
Ahoj,
Nedá mi spát otázka jaký je rozdíl mezi řadovým a Včkovým 4 válcem. Jedná se mi asi spíše o vlastnosti výkonu a momentu, točivost.... Jediné co jsem dohledal na internetu, že co do šířky je Včková konstrukce užší.
Děkuji

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl mezi řadovým a V 4-válcem

17.8.2020 v 13:10 | Nahoru | #1
Pokud vezmu priblizne podobne motorky jak objemem, rokem i kategorii (CBR400RR vs. VFR400, XTZ750 vs. XRV750, ER6 vs. XL600V), tak radove motory jsou plynulejsi, mene skubou i vibruji, a daji se pohodlneji pouzivat v nizsich otackach na “ctvrt” plynu. Kdyz se ale v nizkych nebo strednich da plny, tak se ozve jen huuuuuu, ale zrychleni je vlazne. Oproti tomu V-cko zavibruje, zaskube, ale zatahne vic. Pak mu sle drive dojde dech, kdezto radak se jeste o pekny kus vytoci.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl mezi řadovým a V 4-válcem

17.8.2020 v 13:25 | Nahoru | #2
vilemx> Když dám vedle sebe dva jednoválce stejného objemu, u jednoho bude zrychlení z nižších otáček vlažné, tak ten druhý, který zatáhne víc, bude jednoválec do V? A nebo je rozdíl někde úplně jinde, v časování, v tvarování kanálů, délkách a objemech potrubí, jejich propojení, velikosti setrvačníku?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist